Niin kumpikohan olisi parempi palomuuri/antivirusohjelma. Tuo panda olisi versio platinium 7 ja nortonilla internet security.
Mä oon ainakin vahvasti kans ton Norton Antiviruksen kannalla, jos noista kahdesta pitäis valita, niin en edes harkitsisi tota pandaa.. ainakin mun mielipide....
Olisi kiva jos joku perustelisi vähän syitä miksi. Ehkä parempi palomuuri tai helppo käyttää tai jotain. Kumpikohan antaa paremman turvan tietokoneelle vai kumpikaan?
En pysty vertailemaan, koska mulla ei oo kokemuksia Pandasta. Ite oon käyttäny jo useamman vuoden Nortonin Internet Securityä+erinomaisesti oon pärjänny. Ei ole tarvinnut muutella perusasetuksia+oikeudet olen antanut itse niille ohjelmille, joiden on tarvinnut nettiä käyttää. Ei ole ainaskaan vielä yksikään Troijalainen päässy koneelle asti. Pari kertaa olen tunaroinut liitetiedostojen kanssa, mut Antivirus on ystävällisesti heittäny varoitusta, et oli tällä kertaa kusetus tiedosto. LiveUpdate huolehtii automaattisesti tietokantojen päivittämisestä. Saa meikäläinen sit ite rauhassa suhailla netissä! Suosittelen!
Pandasta ei ole kokemusta, mutta nortonista on huonoja kokemuksia. Ihmetytti taannoin, kun www.antivirus.com:n online scanneri löysi usein viruksia koneeltani, mutta norton ei juuri koskaan. Virukset monesti rakennetaan siten että ne eliminoivat skannerin, ja nortonia vastaan taitaa olla monta virusta. Nyt käytän F-Securea eikä ainakaan enää ole koneelta löytynyt viruksia muilla ohjelmilla. Eli tässä tapauksessa valitsisin pandan, koska norton on kohdallani joutunut boikottiin.