Yks kysymys tuost et jos alan CFWää asentelemaan PSPeehen niin kun olen asentanut pandoras batteryllä niin pystynkö starttaamaan PSPeen ihan normaalisti XMBhen eikä recoveryyn? Sillä omistan vaan yhden akun ja rahaa ei ole uuteen olen rahaton Kaikki rahat meni tietsikkaan.
Jos sulla on hardmodattu pandora eli joko modpiiristä ostettu tai itse tehty leikkaamalla pinni niin se akku on sen jälkeen hyödytön normaalikäytössä eli ei voi mennä muuhun kuin recovery modeen.. Uus akku sun täytyy ostaa.
Niin mut jos teen sen jollai ohjelmal mut toimiiks ne ohjelmat win 7assa ku nyt ois se käyttis mut on toinenki kone missä on XP ja sit jos teen jollaa ohjelmal nii saanko PSPtä käyntiin sellaselt? Ja pitääks 5.51 firmware downgradettaa vai voiks asentaa CFWen suoraan?
sori et laitan kolmannen kerran mut pitääks mun downgradettaa 5.51 firmware et pääsen asentaa CFW ja miten teen sellasen pandoras batteryn et voin bootata XMBhen?
Lueppas säännöt (löytyy mun allekirjotuksesta), täällä ei "nosteta" ketjua kirjoittelemalla omia viestejä peräkkäin, odota rauhassa niin kyllä se vastaus tulee.. ei aina 10min tai parin tunnin jälkeen, joskus menee vähän pidempään. Ketju on nyt jo pari päivää vanha, mutta ajattelin muistuttaa sinua näin, kun uusi käyttäjämme olet
Kerroppa näin alkuun että minkä mallinen psp on? vanha lite vai näitä uusia koskemattomia konsoleita? Eli voit muuttaa normi akun kahdella tavalla pandoraksi: 1 katkaise pinni (hankalampi) 2 käytä kaverin modattua konetta tekemään softalla sun akusta pandora, asennuksen jälkeen voit muuttaa softalla tehdyn akun takaisin normiksi kaverin modatulla vehkeellä. Jos katkaiset pinnin niin ei kelpaa enää normikäyttöön. Jos sulta ei löydy kamua jolla on modattu kone tai et halua katkoa pinnejä niin sun täytyy varmaan ruveta netistä kyttäämään halpaa tool akkua. PS: Jos kone on vanha tai slim modaus on mahdollista, jos se on näitä vielä uudempia niin ei omantiedon mukaan ainakaan vielä ole minkäänlaista konstia asentaa cfw.