Pankin vaihto

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Evitaerg, Aug 11, 2007.

1. Evitaerg

Evitaerg Member

Trophy Points:
    16
    Eli, mulla on nytten tili osuuspankissa, ja myös visa electron.
    Mitse käytännössä toimisi se, että avaisin tilin Sampo pankissa ja siirtäisin rahat sinne, ja sulkisin osuuspankin tilin?
    Menenkö eka Sammon vai osuuspankin konttoriin vai mitä hä täh?

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Menet Sampopankkiin,avaat uuden tilin siellä.Siirrät rahat Osuuspankin tililtäsi uudelle tilillesi ja lopetat vanhan tilin. Mikään pakkohan ei ole lopettaa tuota toista tiliä vaikka uuden avaisitkin.

3. Shaguar

Shaguar Member

Trophy Points:
    11
    Nostat rahat, lopetat tilin siinä pankissa jossa olet sen avannutkin. Sitten vaan uuteen pankkiin ja uuden pankkitilinavaus. Lyöt rahat kouraan ja pyydät laittamaan ne uudelle tilillesi.

Tein itse saman homman OP:n kanssa, ku ärsyynnyin törkeään palveluun. Piti vaan käydä lopettamassa tili synnyinkaupungissa, kun eivät voineet sulkea sitä toisella paikkakunnalla.

4. Wezda

Wezda Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse marssin uuteen paikkaan jossa kirjoitn valtakirjan ja valtuutin uuden pankkin lopettamaan tilini vanhassa pankissa ja siirtämään rahat uuteen pankkiin. Eli uusi pankki teki kaiken puolestani.

5. tmm68

tmm68 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kun sitten olet vaihtanut pankkia, niin dokumentoi tietyt tärkeimmät asiat itsellesi kunnolla (esm. suoraveloitukset, sovitut marginaalit, edut jne) ja valvo niitä. Jos sitten pankin vaihto tulee uudestaan kyseeseen, niin seuraava vaihtoon helpompaa. Vaihtotilanteissa usein luvatan kaikenlaista ja annetaan mielikuva lupauksista joita ei sitten mahdollisesti pidetä ;-(

Share This Page