Eli minulla on psp:ssä 5.0 m33-6 firmware tällähetkellä ja pitäisi saada vaihdettua se uudempaa. Eli onko mitään neuvoa mihin kannattaisi vaihtaa? Tarkoitus olisi saada PSN ja Remoteplay toiminnot toimimaan jotka ei tietääkseni toimi 5.0 M33 firmiksillä.
Suosittelisin itse tuota päivittämistä 6.20 versioon ja asentamaan 6.20 version pro-b5 custom firmwaresta. Sen saa permanentiksi sovellukselta xmb:n kautta ja siinä toimii kaikki plus psx pelit =)
Onkos tuosta sitten mahdollista päivittää takaisin alaspäin jos tulee katumapäälle? Ja mitä itse olen kuullut niin joissain CFW:ssa ei toimi kaikki homebrew ohjelmat. Eli oletko varma että tuossa ei ole ongelmia niiden kanssa?
Paras CFW vai? Luetattavimmat ovat tuo M33 ja GEN-D. Uusimmassa 5.50 GEN-D3:sessa pystyy käyttää PSN ja RemotePlay varmasti vielä seuraavat 2-3 vuotta,sillä se vähän niinkuin huijaa sitä itse PSP:tä että versio ois joku 9.00 -> ja PSN vaatii aina uusimman päivityksen. Myös paljon bugeja sun muita korjattu GEN-D3:sessa. Suosittelen!
Nythän on siis sellainen juttu että sulla on psp 1000 joten pandoralla voit pudottaa firmiksen vaikka versioon 1.5 mutta ohjelmistollisesti se ei todennäköisesti ole todellakaan helppoa mutta muistaisin että mahdollista. 6.20 versiolla on 2 vaihtoehtoa customfirmwarelle; TN-HEN E ja PRO-B5 joista pro-b5 on customfirmware jossa on built-in isoloader mutta joista tn on enemmän yhteensopiva homebrewille. Jos tarvitset molempia ominaisuuksia, ota molemmat asennustiedostot psp:lle älä asenna permanentiksi vaan käynnistyksen yhteydessä lataa haluttu customi
Itsellä ainakin käytössä Pro-B9, varmaankin tässä voisi kyllä kohta päivitellä Pro-B10 kun se tuossa jo pari päivää sitte tuli..