Mikä ohjelma tai ohjelma kokonaisuus on paras DVD kopioimiseen video cd:ksi?!? Minulla on nyt DVD2SVCD, mutta ei tyydytä... :-( Tekstit haluan tietysti leffaan mukaan.
Paras kokonaisuus on varmaanki Kopioiva dvd. dvd:n kopiointiin svcd:ksi Ei varmaankaan ole olemassa parempaa bunglea kuin DVD2SVCD. Varsinkin kun haluat vielä tekstitkin mukaan. Kyllä ohjelman jälkikin on ainakin minun mielestäni hyvää kun säädät CCE:n vaan kuntoon... Bicubic resize päällä: Kokeile vaikka nostaa Image guality priority 23 ja Sharpen vaikka 4 ja Anti noiose filter 12. Jos haluat vieläkin paremman kuvanlaadun nosta bitrateja. Avg. bitratekin voi olla aina yli 2000. Muuta siis levyjen pituus ja määräkin, että tämä toteutuu. Levyn säästö neuvo ei ole, mutta kyllä varmasti kuvanlaatu paranee. Voit myös etsiä vanhoja viestejä, sillä tätä asiaa on kyllä täällä pyöritelty joka suuntaan. Eiköhän se kuvanlaatu ole lopullisesti kiinni bitraateistä ja kooderista. Eli jos teet manuaalisesti koko homman, niin ei edelleenkään ole parempaa ohjelmaa kuin CCE. Joten jos ei kuvanlaatu vieläkään riitä, niin kannattaa varmaan sijoittaa dvd-r.
Ja vcdn laatu on vähä mitä on Ellei tee xvcdtä, jolloin voi nostaa bitratea korkeammaksi. Kannattaisi tehdä ennemmin svcdtä. Kuvanlaatu parempaa.
Voitteko lähettää sen asennustiedososton? Siis jossa on hyvät asetukset. kupukka@hotmail.com KIITOS!!! Käytössä uusin DVD2SVCD.
Etsi täältä vanhoja viestejä. Niin löydät montakin linkkiä hyviin oppaisiin. Enpä ole nähnyt vielä mitään valmista tiedostoa, vaan ne on itse manuaalisesti säädettävä.