Olisin ettiskelemässä kannettavaa tietokonetta, joka pyörittäis nyt ainaki call of duty 4 kiitettävästi. Muuhun pelikäyttöön en kannettavaa oikeen tarvitsisi. Iso näyttö olis plussaa koska katon aika paljo leffoja koneelta. Mikä olis paras valinta? Hinta ei sais olla +500€..
Itse tutkiskelin samalta hinta haarukalta tietokonetta, ja silmään iski kaksi mallia. Acer Aspire 5536G Acer Aspire 7535G Molemmissa mielestäni tuohon hintaan parhaimmat näytönohjaimet (ATI Mobility Radeon HD 4570) ja kannettavien näytönohjainten tehot verrattuna täältä josta voit sitte itse katsoa miten kyseiset koneet pärjäävät näytönohjaimillaan muita tämän hintahaarukan tietokoneita vastaan. Muistia kummissakin riittää enemmän kuin tarpeeksi ja prosessori on tuo perus 2.1 mitä nyt melkeenpä kaikissa minun katsomissa koneissa näyttäisi olevan. Huudan tässä samalla viisaampia kertomaan mielipiteitään! Edittinä vielä linkki Markantaloon Lisä edittiniä vielä mitä huomasin markantalossa mutta nopealla vilkasulla vain prosessorin ero ulottui silmilleni. joka siis on 2.1:stä 2.2:seen Hinta pomppaa kuitenkin siihen 599e, kun taas tuo toinen on 529 hintainen. Löysin myös HP:n jossa oli 9800M GT joka sijoittui korkeammalle benchmarkeissa, mutta en löytänyt kyseistä tuotetta myynnistä mistään, todennäköisesti poistettu valikoimasta. :/