Paras kone alle 300e?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by hanki, Apr 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanki

hanki Regular member

Trophy Points:
    28
    Moi! Olis tarkotus ostaa oma kone, ja budjettihan olis max. 300e
    Koneella ainoastaan surffaisin netissä, editoisin vegas prolla ja photoshopilla.
    Ehkä välillä pelaisin tf2.
    Mutta siis ite kokoisin, siinä ei ole ongelmia
    Esim. Saako systemastoresta (nurkan takana) hyvää konetta n. 300e
    Kiitos :)

PS. Tais mennä väärälle alueelle, miten saan poistettua? Laitoin saman viestin myös tonna "uutta konetta hankkimassa" osioon.

Last edited: Apr 17, 2013
  2. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Trophy Points:
    118
    Et saa poistettua viestiä tai aloittamaasi ketjua. Modetkaan ei kait pysty poistamaan.
    Kun oot kirjautunut saitille, pystyt editoimaan viestejäsi (jonka olet osannut eilen tehdä) sekä omien ketjujesi otsikoita.
    Eli voit muokata otsikoksi (tai lisätä siihen) 'Tarpeeton ketju'.

Yksityisviestiä moderaattoreille voit lähettää. Ne voi sulkea ketjun. Tai siirtää ketjun toiselle alueelle. Joka nyt on myöhästä, kun aloitit toisen jo oikeella alueella. Tuskin siirtävät tätä sinne tuplaksi. Elleivät lyö myös lukkoon.

Toisten viestejä voi raportoida ylläpidolle. Asiattomuuksia jne.
    Olen kerran itsekkin "raportoinut" omaa viestini. Eli aloitin tekstin suunnilleen 'Mun omaa vietiä asiani koskee, mutta kun mun viesteissä ei oo Raportoi painiketta ...'

p.s. Mä tällä kertaa heitän Raportin sun viestistä ja pyydän lyömään lukkoon tän ketjun.

p.p.s. Editoi ekaan viestiisi linkki siihen ketjuun, jonka loit oikeelle alueelle.
    Ja teksti 'Keskustelu jatkuu täällä.' ('Älä vastaa tässä ketjussa')

Last edited: Apr 18, 2013
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page