Olen katsellut paljon erillaisia RPG ja seikkailu pelejä, ja yrittänyt miettiä, mikä olisi paras miekkailu peli PC:lle. Jotkut sanoo sen olevan Die by Sword, mutta kun pelasin sitä, kontrollit olivat huonot. Yksi sanoi että Dark Messiah olisi hyvä, mutta se ei toimi minun koneella. Mikä sitten loppujen lopuksi on paras sapelien kalistelu peli?
Vähän muista syistä yksi klassikko, Prince of Persia 1 ja 2, miekkailut oli lyönti ja torjunta. 3-D versiosta en tiedä. Ja pyöriikö sun koneella? (Prossu, muisti, näytönohjain? Ettei liian järeitä ehdotella.) Amiga klassikko Barbarian, 8 lyöntiä, 8 torjuntaa. PC käänöksessä karmeat värit. Kauhu puolelta, jossa miekka aseena Tässäkin miekkaillaan
Assassin Creediä asentaessa varmaan mun kämänen näytönohjain tulis kurkistaan ulos ja sanois pari valittua sanaa. Nightmare Creatures ja Dark Earth kuulostivat hyviltä, mut mistä ne löytää kun ei Underdogeissakaan ollut?
Oblivionin miekkailu ja muitten aseitten käyttö nyt on 3-5 samaa liikettä koko ajan. En ostaisi miekkailu pelinä, mutta muuten peli on loistava. Assasin creedissä on hienoin näkemäni miekkailu tyyli.
Facepalm.. Yli kaksi vuotta vanhan ketjun herätit henkiin. Tästä ei oo mitään hyötyä, koska tyypin acco on suljettu eikä se muutenkaan varmaan tätä ketjua enää selaile...
hähä, hajosinnnnnn D No mistäs sitä tietää jos "minun" on nykyään joku muu ad:n käyttäjistä. ja haluaa edelleen tietää hyvän miekkailupelin... mutta miten ees löysit tän enää?
hei kuules ny poika, siis mistä? jaa että laitto facepalm kuvan? ei se ny varmaan banaania siitä saa... ja näköjään on tommonenki sääntö nyt tullu. mutta toi pennuttelu on kiellettyä, niin sanotaan vaikka näin. minun mielestäni sinä olet hieman nuori poika, joka on kuullut uuden sanan kylän isoilta pojilta ja laittoi sen sitten ad:n sivuille ja tuli kirjottelemeen tälläisiä juttuja: !!!!!!!!!! ...... TYHMÄ EI TOSIAAN jne. joten lopeta nyt tuommone lapselline pelleily.. että jos toikin on kiellettyä niin miksei sitä rangaista, ihan epää!!! anteeks ny moderaattorille, mutta oli pakko sanoo oma mielipiteeni, kun sen verran ottaa tuo kaveri päähän, mutta ei toistu enää
Kyllä kelpaisi jonnnekin lämpimään jouluksi ehkä lähteä... Äläs ota kaikkea niin henk. kohtaisesti, jookos? Tässähän oli kyse vain 2v vanhaan ketjuun postaamisesta, jonka tekijällä ei ole edes voimassaolevaa tunnusta.
Kun itse olet Suuri ja Viisas, niin luulisi edes asian tulleen selväksi. Ei kai kukaan pakottanu sua tota viestiä lukemaan? Mikäköhän oli oma sanomasi? Jäi viestin sisällön tulkitseminen ihan arvailujen varaan. Ehkä tuo on vain liian Suurta teksiä minulle kieliasuineen kaikkineen. Toi oli kyllä vaan kuittaus edellisestä threadista, johon sunkin piti pistää Iso ja Suuri nokkasi? Jaa, lähdetään ilmeisesti samaa matkaa... Ite olit mua heti lähettämässä, vaikken mitään ollut ehtinyt edes tehdä.. näkyy viesti poistettaneenkin. Aika henk koht oli vaan osotettu!
joo-o. pitää varmaan lääkäriltä kysyä, että mikä tähän nokkaan auttaa. toi on vaan niin turhaa, että joka asiasta laittaa suht asiattomasti jotain paskaa. se oli lyhyesti pointtini.