ok olisin nyt uutta konetta etsimässä joka pystyy pyörittämään uusimpiakin pelejä helposti ja kestää kauan mutta samalla semmoinen jota voi käyttää muuhunkin kuin pelaamiseen helposti rahaa saisi mennä noin 800-1000 euroa vain keskus yksikkö näppäimistö ruutu ja hiiri on jo kiitos kaikille avusta
Tässä olisi masiina joka vastaa tämänpäivän vaatimuksia: Ilman käyttöjärjestelmää ja erillistä prossucuuleria. Käyttis vista 64-bit OEM 120e jos tarvitset ja cuuleri prossulle jos kellotat 60e Päivitys mahdollisuudet on hyvät.Esim:3XPci-e emolevyssä jos laitat joskus toisen näyttiksen rinnalle.Vastaa sillon uutta GTX295 näytönohjainta.
koska mä olen täysi idiootti tämmösissä asioissa(en oo koskaan ees koonnut konetta vaan ostanut kaupasta pakettina) en tajunnut tosta mitään mutta jos koneed ostan pitää olla 64 bittinen ei muuten tuu mitään kuinka paljon se lisättynä tähän olisi ja voiko hintaa laskea jonkin verran menettämättä paljon tehoja?
Hintaa saa pudotettua ottamalla halvemman emolevyn,pienemmän kiintolevyn,pienemmän kotelon ja halvemman virtalähteen mut muuta en muuttaisi. Kasaus on 50e+30e käyttiksen asennus liikkeessä ja käyttis 64-bit 120e eli 200e tulisi lisää.
onko mitään paketti konetta koska tämmöisistä asioista en tiedä mitään olin aatellut http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=31151 mutta onko se yhtään hyvä pelikone koska ainakin hinta on ok ja 1 tera tilaa 8 gigaa ramia ja windows 64 bit mutta oon huolestunut näytön ohjaajasta ja prosessorista
Kyllä sinä osista osaat hankkia. Soitat vaikka jimms pc-storeen ja luettelet nuo komponentit ja otat kasauksen sekä käyttiksen asennuksen. Pakettikoneilla kun ei tee mitään.Rehellisesti.
Riippuu kuinka paljon sitä tilaa tarvitset kovalevylle. Muutama kymppiä enemmän, niin saat helposti terasen kovon. 8gb keskusmuistia on aivan turha. Käytännössä et sitä tarvise, mutta jos sitä kaipaat ja se takaa sinulle mielenrauhan, niin sitten lisää muistia koneeseen.
totta kyllä ne ovat ihan tarpeeksi ja sitä paitsi jos sitä joksus tarvitsee lisää voi aina sitä hankkia nyt täytyy vain taivutella vanhemmat hehe