Paras pokkari videokuvaukseen?

Discussion in 'Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue' started by iom, Jul 13, 2008.

1. iom

iom Member

Trophy Points:
    11
    Pitäisi löytää pokkari, jopa sopii mahdollisimman hyvin videokuvaukseen (lähinnä konserteissa). Jospa löytyisi hiukan apua täältä, jos jollakin kokemuksia ko kameroista.

Haluan kameralta:
    - hyvä zoomi (min. 7-10x)
    - hyvä mikrofoni äänen tallentamiseen
    - pieni koko
    - mahdollisimman nopeasti käyttökuntoon
    - hintakatto 500e

Oon miettiny seuraavia kameroita: (muita suosituksia?)
    Panasonic DMC-TZ5
    Sony DSC-H10
    Canon PowerShot SX100 IS
    OLYMPUS 1020

Koon kannalta olen kallistumassa vahvasti Panasonicin puoleen, mutta kohina (vanhemmissa malleissa esiintyy) ja mikrofoni-ominaisuudet (huono audio?) mietityttävät. Sonylla on tunnetusti hyvät mikrofoni-ominaisuudet...?

2. logipro

logipro Regular member

Trophy Points:
    46
    ootkos harkinnu tätä http://exilim.casio.com/browse_cameras/exilim_pro/EX-F1/ tallentaa hoodee kuvaa ja pystyy 1200fps videos eli se on myös suurnopeus kamera ja 60kuvaa sek ja kyl zoomiakin löyttyy ja ne on 6 megapixelii ne kuavt jos otetaaan sarjalla ei siis mitään digitaalisia kuvakikkoja vaan toi on mailman nopein kamera.

3. iom

iom Member

Trophy Points:
    11
    En oo aikasemmin kuullu tosta Casio Exilim Pro EX-F1:stä. Todella nopea kamera näyttäs olevan ja varmasti mainio videokuvaukseen (ehkä paras markkinoilla oleva pokkari tähän tarkotukseen). Tämä ei vaan mahu yhteen vaatimuksista... nimittäin pieni koko.

Oon nyt päätymässä tohon Panasonic DMC-TZ5 -malliin ja jos kohinaa? esiintyy häiritsevästi niin kuulemma Noise Ninja -ohjelma poistaa tätä aika automaattisesti.

Share This Page