Paras Virustorjunta voit tulkitä tästä AV-Comparatives ja palomuureista en pysty sanomaan muuta kuin että Comodo vaikuttaa ihan pätevältä ohjelmalta
paras varmaan on kaspersky internet security (tuo on maksullinen) mutta kyllä tuo antivirkin on ihan ok.. mutta tuota sygatea ei enää päivitetä joten sitä en niin suosittele.. hommaa mielummin kerio tai zonealarm
Een tiiä vähä riippuu koneestaki ite käytän F-secure Internet securityä ja mun mielest se on hyvä ei oo viruksia tullu pitkä aikaan ja oon aika paljo netis. Maun mukaan
no f-secure on joo ihan maku asia.. mut itte petyin siihen aika lailla kun on ensinnä hirveen raskas ja kaiken lisäks mulla se ei jostain syyst toiminu joten koneessa oli loppujen lopuks yli 100 virust ja oli pakko formatoida..
noniin. vaihoin zonealarmini ja active virus shieldiin. Oisko jotakin ohjeita millaset asetukset kannattaa laittaa molempiin ohjelmiin?
Active Virus Shieldissä nyt ei kaiheasti edes asetuksia ole, eli eiköhän se toimi ihan oletusasetuksilla riittävän varmasti. Samoin taitaa olla Zonealarmin kanssa, siis free -version kanssa, toki siinä on enemmän asetuksia säädeltäväksi, mutta toiminee ihan hyvin sellaisenaan.
Mites tää active virus shieldin päivitys.. tänään tuli virusturva vanhentunu ja avs valittaa kun koittaa päivittää että avs is not activated.
Oletko "rekisteröinyt" sen, eli vastaanottanut sen koodin ja laittanut avs:ään? Sallinut palomuurista? Kun siinä on ne automaatiset päivitykset niin sen ei pitäisi periaatteessa vanhentua jos on asetuksista laitettu, että päivittää kun on yhteys internettiin. edit. Laita käynnistä--> suorita ja kirjoita msconfig, katso käynnistys välilehti onko avs siellä, tuo viittaisi siihenkin ettei se olisi päällä.
Sen pitäsi sähköpostiin tulla, jos olet oikean osoitteen sinne sivuille laittanut, mutta niillä on siellä ollut jotain ongelmia, kun esim. asensin yhteen koneeseen avs:ää niin jouduin 3 kertaa tilaamaan sen koodin että sain sen.
Mun mielestä se kyllä on ehdottomasti f-secure Client security 6. siihen kaveriksi Opera niin suht huoletta voi surffailla missä vaan ja pysyy möröt poissa.