vanha näyttis on ati radeon x850xt. olen vaihtamassa geforceen. mikä olisi paras vaihtoehto n.350 euron kattohintaan? aion ostaa sen vasta helmikuun alussa. (hintojen alennuksia tiedossa?) emo: asus a8n-e (pci-e) prossu: amd 3500+ (k. 2600 MHz) muistit: 2x512 kingston (dual)
tai taa olla taas niin että uutta rautaa tulee väkisinkin tupaan dx10 kortteja etenkin.vaikea on arvioida mitä kannattaa ostaa kahden kuukauden päästä tiedä mimosta korttii tulee etenkin atilta.
juu eli kannattaa odottaa että tulee ATI:lta noita DX10 kortteja jos vasta helmikuussa ostat. ja Geforceltahan voi tulla jotain uutta. Ei sitä ikinä tiedä. EDIT: "Geforcelta"... pikkunen virhe nVidia
jaahas. eli kannattaa odotella sitten vaan.. ei mulla väliä kumman kortti se on. aattelin vaan että atilla kalliimmat. eipä muuten tullut koko dx10 mieleen kun koneessa pyörii vielä xp täytyyhän toki sitäkin pohtia.
itse asiassa esim. 200€ hintaluokassa ATI:lla menee paljon paremmin kuin nVidialla. Kun ATI julkaisi tuon X1950 Pron ja X1950XT:n. En ole noihin oikeiden high-end korttien hintaan viitsinyt kiinnittäää huomiota mutta en usko että ATI on sielläkään hinta/laatu suhteella jäljessä. EDIT: Esim. Club3D X1950XTX GDDR4 512mb maksaa verkkokaupassa 387€ ja ASUS 7900GTX maksaa 421€ ja kyllä tuo X1950XTX pyörittää 7900GTX:ää. Mutta en nyt muuten osaa sanoa joten annetaan olla.
Joo kannattaa odottaa tosiaankin kuukausi tai pari ennen uuden näyttiksen ostoa. Tietenkin jos tuohon summaan vielä 100€ lisäät, niin saat 8800gts ohjaimen.
aivan. täytyypä sitten joulun jälkeen seurata mitä markkinoilla tapahtuu. mitäköhän tosta omasta x850xt:stä saa hyvitystä vaihdossa..
Pistä huutonettiin myyntiin, ja katso kuinka paljon joku siitä on valmis maksamaan. Liikkeeseen ei kannata jättää vaihtoon. Sieltä saa huonommin rahaa kuin yksityiseltä ostajalta. Kyllä tosta varmaan lähemmäs 100€ vielä saa.