Terve olen tossa ostamassa uutta airsoft asetta. Itse kun kun olen tälläinen LoneWolf tyyppinen pelaaja. Snipustus on meikäläisen hommaa. Joten asiaan. Kumpi on parempi. 1. 2. vai 3. Elikkä. 1.Lipaskoko 30 kpl Pituus 1075 mm Paino 1923g Lähtönopeus 90 m/s 2.Lipaskoko 30 kpl Hoppi säädettävä Kyllä Pituus 1140 mm Paino 2450 g Lähtönopeus 130-135 ms Tuli moodit Kerta 3.Hoppi säädettävä Kyllä Lipaskoko 400 kpl Iskuenergia n. 1 J Pituus 940 mm Paino 3430 g Piipun pituus 770 mm Lähtönopeus 100-110 ms
itse joskus olen kanssa lajia harrastanu, eli jos istut tosi paljo niin silloin suosittelisin vaihtoehto 2. mutta jos vähänkään liikut ja vaihtelevaa peliä niin numero 3 on oikea näistä.
Kannttaa lueskella Lekan foorumeita jos softaus kiinnostaa. Noista aseista en osaa sanoa, kun ei tiedä valmistajaa.
Hyvä on... Olen kylää tossa airsoftia harrastanut noin 8.5v joka kesä vähintään 30 matsia. Nyt on vaan jääny vähän vähemmälle ku toi edellinen ase on jo vähän kulunu (Swiss Arms - Black Eagle )
Ei sillä, ettet täällä saisi asiasta kysellä, mutta luulisin sinun saavan asiantuntevampaa apua Lekan laudalta. Itse en valitettavasti osaa kovin hyvin auttaa, koska en ole softisskeneä- ja kehitystä seurannut muutamaan vuoteen ja asiat ovat varmasti muuttuneet siinä ajassa. Jos kuitenkin sanot noiden ehdokkaidesi valmistajat, niin voin koittaa oman taidon mukaan auttaa. Budjetti olisi myös hyvä tietää, koska sähkötoimisestakin saa tarkan jos on rahaa, mutta sillä pärjää vähän hektisemmissäkin tilanteissa.
Ok siis... 1. Marui VSR-10 Pro Sniper, Black Stock Type Valmistaja: Marui 2. CYMA CM032A M14 Short Black Valmistaja: CYMA 3. Hmmm....(Teknisiä ongelmia) Vissiin "Swiss Arms" Linkki:http://plasticsoldier.eu/index.phppage=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=575&category_id=191&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
Maruin pyssyt olivat, ainakin silloin kun itse aktiivisesti harrastin, suhteellisen kalliita tehoihinsa nähden. Cyman M14 ja ilmeisesti Warriorin pulttilukko ovat molemmat varmaan teknisesti ihan toimivia, joten se jää omaksi päätökseksi kumman haluaa. Sähköase on enemmän "jokapaikan höylä", sillä pärjää joka tilanteessa, mutta akut ja lisälippaat lisäävät kuluja. Kertaviritteinen tarkkuuskivääri on rauhallisemman pelaajan ase, mutta jättää aika kylmäksi, jos vastapuolen pelaajat tosissaan alkavat käydä päälle. Lyhyesti: Paha sanoa kumpi on sinulle parempi, jokainen kuitenkin pelaa tyylillään ja tietää itse millaisesta pelistä nauttii. Tilanne on sama kuin verratessa autoa ja moottoripyörää - molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.