Mistä voi tietää mitkä ajurit sopivat näytönohjaimeen parhaiten? Onko olemassa joku sääntö vai pitääkö vaan testata kaikkia mahdollisia ajureita? Tai onko esimerkiksi uusimmat parhaimmat?
Eipä ole olemassa oikeen mitään sääntöä noiden ajureiden kanssa. Uusimmat ei aina ole parhaimmat. Toiset toimii paremmin jonkun toisen pelin kanssa, ja toiset taas ei niin hyvin. Kokeilemalla sitä parhaiten oikeat löytää. Ainakin itse olen päätynyt tälläiseen.
Omegat toiminut ihan hyvin. Vähän viilattu catalystien asetuksia. Ja mitä siihen hyötyyn tulee niin itsellä ainakin se on huomattava sillä softamodilla tulee omasta 9800SE kortista 9800Pro - eli teho/nopeus kortilla lähes tuplaantuu. Ja kellotus onnistuu suoraan valikosta. (Toinen vaihtoehtoinen softamodi ajuri: http://www.techpowerup.com/softmod/downloads.php)
no sopiiko noi omega-ajurit mun radeon 9250-korttiin? Tuolla myös sanotaan ettei oo virallisia ajureita xp:lle?
noi omegat mullakin pyörii radeon 9600pron kanssa ja hyvin on kaikki toiminu. Ei havaittuja ongelmia.
Hyvin nää näyttää toimivan ja sai näköjään pari lisäframee puristettua ut2004:ssa. Onko näillä vaikutusta kuvanlaatuun ja sensellaseen?
Jos oikein muistan niin omega ajureilla taitaa olla heikompi kuvanlaatu kuin catalysteillä, mutta erittäin pienet erot kuitenkin.
Omegoilla on parempi kuvanlaatu kuin ATI:n omilla =) EDIT: Tosin harvassa pelissä noita eroja huomaa ilman STILL kuvien zoomailuja.