Missä pelissä on teidän mielestänne parhaat grafiikat? mm. crysis 3:ssa on todella hyvät sekä BO2:ssa, mutta mikä on teidän mielipiteenne?
Crysis 3 varmaan on tällä hetkellä parhaan näköinen peli (en vielä omista kyseistä peliä tosin.) Muita ERITTÄIN näyttäviä pelejä: -Crysis 2 DX11-patchin ja Maldo HD 4.0 textuurien jälkeen -The Witcher 2 -Metro 2033 -GTA IV modattuna (parhaan näköinen peli mitä itse olen pelannut...) -Far Cry 3 -Crysis 1 modeilla -Battlefield 3 (lähinnä yksinpeli, moninpeli paikoitellen) BO2:sessa on melko tusina konsolitason grafiikat IMO.
Crysis 3 vaikutti ihan komialta, vaikka oma kone ei pystykään täysillä pyörittään. GTA IV saa modeilla todella hienot graffut. Far Cry 3 on myös kaunista - ja yllättävän kevyttä ottaen huomioon maailman koon. BF3 toki, varsinkin yksinpeli. Borderlands 2 täytyy myös nostaa, omalla tavallaan erittäin hienon näköinen peli. Skyrim ehdottomasti. BO2 ei kovin kummoiselta näyttänyt. Onhan näitä..
Hmm kait se on makuasia mutta itsellä silmään pistänyt MAX asetuksilla mm maxpayne 3 ja ultralla far cry 3 / crysis 1/2
Wither 2 jos vaan tehoja riittää koneessa. Tekstuurit on todella näyttäviä. Uber sample päälle ja kauneinta grafiikka mitä olen peleissä nähnyt. Varsinkin kun pääsee metsään vaeltamaan. Itseäni häiritsee esim Crysis 3:ssa konsoleille tehdyt rumat tekstuurit (heinä ja kasvillisuus). Myös skyrimistä ja gta IV:stä saa upean näköistä modeilla.
Bioshock tarjosi graafisesti vain hienoja ympäristöjä ja värejä. Huomasi kyllä, että peli on suunniteltu konsoleille, kun tekstuurit olivat paikoin aivan järkyttävän hirveitä (kasvit, pensaat ja muut pienet yksityiskohdat). Jos taas vertaa Witherin yksityiskohtiin, niin eri on valtava. Trine 2 oli kyllä graafista karkkia koko rahan edestä.