parhaat ja toimivimmat ohjelmat avista dvd:ksi

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by mam77, Oct 31, 2004.

1. mam77

mam77 Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkäs mikä tai mitkä ovat parhaat ja varmimmin toimivat ohjelmat kun kääntää avia dvd-muotoon teksteineen? Ja sitten valmiiden leffojen polttamiseen dvd-levylle? Olen testaillut useita ohjelmia ja hieman huonolla menestyksellä, tahtoo mennä aina jossain vaiheessa äänet ja kuvat sekaisin niin että rupeaa jo tympimään. Pelkäämpä että tämä sattuu usein kun poltan leffoja levylle. Olen yrittänyt tehdä leffoista svcd:tä ja polttaa kaksi niitä aina yhdelle dvd:lle, mutta siis huonolla menestyksellä. Olisikohan levyjä säästävämpää polttaa vain yksi leffa dvd-video muodossa per levy? Kertokaas mielipiteitänne ja kokemuksianne!!!

2. ipzu

ipzu Guest

Mulla tuli ainakin Polttavan DVD:n mukana softapaketti, jossa on sellainen ohjelma, kun power producer tai jtn sinnepäin...
    Sillä onnistui Avien vääntö DVD:lle vaivattomasti. Tekstien kanssa kävi sellainen ihme juttu, että oli ilmeisesti asennellut vähän jos mitä kodekkeja ja muuta sälää, eli oli näin, että kun avasin leffan vaikka ihan millä ohjelmalla vain, jos subit oli täysin samannimiset, kun leffa(paitsi pääte), niin subit näkyivät leffassa. Jotenkin ihmeellisesti tätä hyödyntäen ohjelma poltti subit kiinteänä leffaan =P

Jos joku Viksu osaa kertoa, että mikä kodekki yms... oli tämän koneelle tehnyt, ilmaiskoot mielipiteensä... =P

3. juuzo

juuzo Regular member

Trophy Points:
    26
    kun video tulee kodekin läpi niin tekstithän tulee mukaan kaikissa directdraw-ohjelmissa. ibzulla taitaapi olla ffdshow tai vob sub asennettuna. vobsubin tunnistaa tehtäväpalkkiin tulevalla vihreällä nuolella.

Share This Page