Mikä on tehokkain näyttis AGP-väylään. Mulla on vanha pc johon vois hommata tehokkaimman AGP näyttiksen mitä on saatavilla, kun eivät enää maksa niin kamalasti. Onko HD 4650 nopein AGP väylänen, siis tollanen. http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814125281 Muistiväylä 128/256?? mitä eroa? kumpi parempi. Onko väliä GDDR2 vai 3. Mihin kiinnittää yleensäkkin huomiota, muistin määrä 512M vai 1G???
No jos haluu konetta päivittää nii o pakko ku ei tota AGP:tä voi PCI:eeks muuttaa. E haluu uuttakaan emoo lähtee osteleen.
Kerroppas muut koneen osat niin voidaan vähän mitottaa sitä näyttistä kokoonpanoon sopivaksi/järkeväksi. Tosiasiahan on se ettei noilla AGP-väyläisillä korteilla mikään nykyajan peli pyöri säädyllisellä tasolla.
7600gt ohjaimia löytyy ja jopa 7900gt joka on harvinainen juuri nyt,ihmiset ovat vieneet suurimman osan käyttökelpoisesta kamasta kaatopaikalle valitettasti.... 7600gt on helpompi löytää,ja muista pysyä nvidiassa.....
Minkälaisia hintoja pidätte noilla agp-väylän korteille? Itse tarvitsisin yhteen ylimääräseen koneeseen juuri tuollaisen, eikä tarvitse olla mikään ihmeellinen. Riittäisi ihan hyvin 256mb muistia... Siinä koneessa oleva agp-väylä on "kaksiosainen" kuin joissakin agp-korteissa kiinnitys on "kolmeosainen".. Olikos se nyt niin että toinen on agp x4 ja toinen agp x8? on niin kauan kun olen agp-väyliä joutunut miettimään.
nVidia GeForce 7900 GS AGP -VS- ATi Radeon X1950 GT AGP. Noi näyttäis olevan nopeimpia AGP väyläsiä mitä löysin. Taitaa olla lähes sama kumman valitsee, vai??
Käyttis Xp Pro, AMD Athlon XP 3000+ Socket A, 1,50 Gt Dual-Channel DDR, Gigabyte nForce2 Ultra 400, GeForce 6600 GT 128MB XFX,