Parhain mahdollinen näytönohjain?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Kajtu, Dec 15, 2010.

1. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Mitä mieltä dawnilaiset tästä ovat? Mikä on parasta mitä tähän kokoonpanoon KANNATTAA vaihtaa? (katso sig)

Vai saako enemmän vähemmällä kun vaihtaa jo samantien prossua? Käsittääkseni vielä ihan ok pelikoneena koska 18889 pistettä 3dmark06...

Kannattaneeko odotella Bulldozer sarja ja samantien ostaa sit uus emo ja 8 ytiminen bulldozer ja työntää tuo 6850 kiinni?

2. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Näimpä itsekkin ajattelin... eipä oo vielä peliä/ohjelmaa tullu vastaan mitä athlonilla ei ois ylittäny helposti. Kyllä se taitaa olla että odottaa sitä Bulldozeria, ellei joku saa mua vaihtamaan mieltään. Ja voihan tuon 6850 vielä palauttaa, koska siinä on pieni vika jonka huomasin. toinen liitin ilmeisesti ei toimi kunnolla koska ei anna kuvaa. Liekö vielä saisi täyden rahan takaisin tuosta 6850sestä vai työntävätkö uutta tilalle?

3. Smanci

Smanci Regular member

Trophy Points:
    46
    Koko rahaa et saa takaisin, se on lähes täysin varmaa.
    PII X6 ja 6850, molemmille kelloja niin kyllä pärjää vuoden pari. Bulldozerit tuskin tuovat mitään mahdottomia tehonlisäyksiä vrt. X6, lähinnä lisää ytimiä ja hintaa.

Last edited: Dec 15, 2010
  4. Themu

Themu Active member

Trophy Points:
    78
    itse olen sitä mieltä ollut aina että kun ostetaan, ostetaan sitten kunnollinen ja pitkäikäinen. sitten ku siitä rupee mehut loppuu, kellotetaan ja vaihdetaan näyttis. (itse kellotin 2,8ghz-> 4ghz ja lisäsin toisen näyttiksen) sitten kun siitä loppuu mehut joskus vuosien päästä, palataan ekaan kohtaan. Tässä siis minun mieltymykseni.

Ehdotus: säästä rahaa ja ''sinnittele'' tuolla kokoonpanolla vielä.
    2nd Ehdotus : 1055t/bulldoser (sitten joskus) alle ja gtx 580/ 69XX. jos ei ole rahasta kiinni.

Last edited: Dec 15, 2010
  5. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Juu kyllä taitaa se 500e päivitys bulldozeriin olla seur. vuonna parhain mahdollinen. (ellei mene sitten siihen uuteen Intel kantaan jos hinnat sallivat...)

Sitten tuohon Bulldozeriin. Se kyllä on jo iso harppaus eteenpäin vr. PII x4seen :D Vieläkös Bulldozer sitten on PII nimellä?

6. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Olis kiva jos keksisivät niille jonkun upouuden nimikkeen, ei mitään Bulldozeria vaan esimerkiksi Röthlön X8. Ei nyt toki tuota, mutta tajusitte idean.

Jos niiden oikea nimi ei oo BD niin sitten ne on Phenom kakkosia, tai kolmosia. Näin veikkaisin.

7. WNBnorkin

WNBnorkin Regular member

Trophy Points:
    26
    epäilen että jatkuu nimellä Phenom II tai yhtä todennäköinen on Phenom III. kun athlon nimi oli vuooossiiaaaa

Share This Page