Eli ongelma nro 1. firefox ei palauta välilehtiä kun suljen selaimen.. vanhassa koneessa kun olin sulkenut selaimen, niin firefox kysyi että tallennetaanko istunto/välilehdet ja kun selaimen avasi uudestaan niin pystyi valitsemaan '' PALAUTA edellinen istunto'' ja ne aukesi itsestään.. nyt se siis ei toimi, olen koittanut jo asetuksia etsiä mutta en löydä tuolle vastausta kuinka saada toimimaan.. ongelma nro 2.... haluaisin lisätä useampia välilehtiä kirjanmerkkeihin.. mutta mult puuttuu kirjanmerkit valikosta kohta '' LISÄÄ VÄLILEHDET KIRJANMERKKEIHIN''.. eli pystyn lisäämään vain yhden kirjanmerkin.. kuinka pystyn lisäämään useampia.. hajoo pää! kiitos firefox guruille jo etukäteen
1) Työkalut --> Asetukset --> 'Välilehdet' ruksaa: "Varoita kun yritän sulkea useita välilehtiä samanaikaisesti" Onnistuuko? 2) CTRL + D, 'kansio' rivillä klikkaa sitä paksua alanuolta, klikkaa 'Uusi kansio'. Tätäkö tarkoitat? HUOM! uusi kansio ei välttämättä näy heti, viimeistään kun selaimen käynnistää uudestaan tai sulkee sivuston. 2.EDIT) Välilehdet voit lisätä kirjanmerrkeihin näppäinyhdistelmällä ctrl+vaihto+D ------ Ihan näin lisänä, että et tuota FF versiota maininnununnaninnan, niin tuo "2.edit" pitäisi normaalisti näkyä, ja kysyä myös tallennetaanko välilehdet. Kannattaa tarkistaa että sallit kaikki sivuhistoria tiedot. Ja lopuksi jos kokonaan haluat selaimen puhtaaksi omista säädöistä: poistat sen ensin ihan kokonaan, ja asennat uusiksi. ------
Tuo ctrl + vaihto + D toimi, eli nyt tallentaa kaikki välilehdet kirjanmerkkeihin..kiitos mutta tuo ruksi kohdassa "Varoita kun yritän sulkea useita välilehtiä samanaikaisesti" on ollut mulla jo ruksattuna ja se kyllä varoittaa kun olen sulkemassa, mutta ei tallenna.. täytyy koittaa vielä saada tuo tallentamaan nuo.. FF versio on 4.0b12
Olisiko seuraavasta asetuksesta apua: Työkalut -> Asetukset -> Yleiset -> Käynnistys: Kun Firefox käynnistetään -> Avaa viimeisen istunnon ikkunat ja välilehdet.
Tämä mahtaa olla "ainut" keino saada samat sivut auki kun viime kerralla..? En itse ainakaan nyt keksi miten muutenkaan, kun tän beetan latasin.