Eli n73uhelimessa on nämä ongelmat ja mitenkä saa korjattua?:Eli tämä ensimmäinen (ja toinen) vika on musiikinsoittimessa...joskus kun yritän säätää ääntä musiikkikirjastossa ei tapahdu mitään mutta kun yritän tehdä saman galleriassa se onnistuu,ärsyttävä vika mutta silti haluaisin sen korjata ja miten? Ja toinen,kun olen galleriassa musiikkien kuvakkeet pienentyvät normaalista fontista pienempään...kiitos jo etukäteen
Puhelimesta katoaa kaikki tiedot. Tee backup ennen päivitystä. Kaikki itse asennetut ohjelmat joutuu myös käytännössä asentamaan uudelleen. Muistikortilla olevat tiedot säilyy, mutta ohjelmat menee todennäköisesti sekaisin.
No ei kannata tallentaa sim-kortille, koska silloin menettää kaikki osoitetiedot ym. Toisekseen sinne mahtuu vain rajattu määrä kontakteja. Itse teen käytännössä näin: 1. Siirrä muistikortilta kaikki tallentamisen arvoinen tietokoneelle turvaan 2. PC-Suitessa backup puhelimen muistista 3. Varmuudeksi tykkään syncronoida osoitetiedot Outlookkiin talteen 4. Formatoin muistikortin puhelimella 5. Päivittää puhelimen 6. Palauttaa puhelimen backupin PC-Suitesta 7. Siirtää tallennetut tiedostot takaisin muistikortille 8. Asentaa ohjelmat uudelleen Näiden ohjelmien toimivuuteen voi vaikuttaa omat asetukset puhelimessa, eli mitä on tallennellut muistikortille ja mitä puhelimen muistille. edit: typoja...
Niin ja kun olen palauttanut tiedostot backup ohjelmalla tulevatko ne sitten takaisin kun olen käynnistänyt puhelimen uudelleen vai miten?
Heti. Ei tartte mitään starttailuja. Voisin silti suositella restarttia varmuuden vuoksi, vaikka kaikki vanhat tiedot ovatkin jo käytössä... Kannattaa sitten olla tarkkana sen päivittämisen kanssa. Lue kaikki ohjeet kunnolla ja ajatuksella. Äläkä irroita sitä puhelinta koneesta vaikka se päivityksen alussa ilmoittaakin ruudun oikeassa alakulmassa yhteyden katkeamisesta ja sammuu myöhemmin itsestään. Ne kuuluu asiaan.
Päivitys asentui hyvin! mutta kun palautin muistikorttitietoja...musiikki ei tullut galleriaan eikä kuvat mikä on? näin kävi ennenkin...
Teitkö muistikortin backupin PC-Suiten backupilla? Se ei mielestäni ole kannattavaa, koska se kopioi kaiken tarpeettomankin tiedon sieltä vanhasta... Mutta kokeiles laittaa puhelimen musiikkisoittimessa "päivitä kirjasto".
Joo kyl sain nyt ne, olin kopioinut ne koneelle..mutta nyt iihmettelen sitä kun menen galleriassa mihin vaan,(vaikka kuvat ja videot) siellä niin kestää ladata kauemmin kun ennen...taitaa johtua muistikortista, saisiko sitä nopeutettua mitenkään? auttaako eheytys? asia on ratkennut niin että formatoin kortin mutta eikö ole toista ratkaisua?
Nytpä sitten kävi niin että ongelmat eivät ole poistuneet päivityksen myötä! Mikä enään avuksi? alkaa jo ketuttaan
Voitko vähän tarkentaa tuota alkuperäista kysymystäsi? Mitä tarkoitat gallerialla, kun siellähän on vain kuvia ja videoita, eikä musiikkia? "Kuvakkeet pienentyvät normaalista fontista pienempään", eli siis jotkut tekstit vai kuvakkeet? Pistä sellaset ohjeet, että niitä noudattamalla voi kokeilla toistuuko samat ongelmat muissa samanlaisissa puhelimissa.
Siis galleriassa on eri soitin kuin musiikinsoittimessa ainakin n73 ja kyllä fontti muuttuu gallerian musiikinsoittimen kappaleiden kuvista pienemmäksi ja normaalissa musiikinsoittimessa joka näkyy n73 valikossa niin ääntä ei voi muuttaa...