Ostin juuri uuden 550w powerin.. ja nyt olen harkinnut ihan keskiverto konetta ostaa tai paria osaa vanhaan koneeseen ei mihinkään uudempien pelien pelaamiseen ! Näyttis : SAPPHIRE HD 4830 PCIE 512M GDDR-3 2X DVI.. 105€ Emo : ASUS M2N68-VM.. 56€ Prossu : AMD ATHLON 64 X2 7750 2.7GHZ AM2+ 66€ (voisi kellottaaa jonkun verran 3GHZ saakka jos vain pystyy) Mielestäni osat sopisivat hyvin yhteeen ja koneessa on nyt valmiiksi kovalevy ja ulkoinen dvd-asema jotka luultavimmin käyvät uuteen emolevyyn. muistit olen ostanut joskus aikaisemmin ja käyvät hyvin kyseiseen levyyn. olisiko hyvä ostos ihan "kelvollisena" koneen tehojen lisäyksenä kun nykyään on joku asrock vanha.. prossu on amd sempron +2800 2GHZ jonkun verran kellotettu.. ja näyttiksenä joku todella vanha sapphire radeon 9600 versio vai mikä onkaan kyseessä :s kiitos vastauksista =)
Onko sulla kenties mATX koppa vai miksi havittelet sellaista emoa? Itse kyllä panostaisin hiukan enemmän emoon (70-80e). Toivottavasti muistisi ovat kans ddr2-mallia.
muistit ovat ddr-2, mutta eihän tuo emo ole MAtx? ainakaan multitronic sivuilla mielestäni oo Complete processor list you can find in the official manufacturer site., ATX.. voin katsoa noin 70e emoa.
ajttelin sittenkin tälläistä kokoonpanoa, koska luin että tällä prossulla olisi paljon paremmat kellotus mahdollisuudet.. näyttis : SAPPHIRE HD 4830 PCIE 512M GDDR-3 2X DVI 105€ Prossu : INTEL DUAL CORE E5200 2.5GHZ 800/2M S775 70€ Emo : ASUS S775 IG31 VGA DDR2 SATA2 GBLAN 8CH 60€ anteeksi äskeinen erehdys taisin katsoa tämän kokoonpanon emolevyä :s eikä tämä ainakaan mielestäni ole mAtx mutta tuo ensimmäisen voi hyvinkin olla :s
Joo E5200 todellakin kellottuu paremmin, mutta ei kuitenkaan boxedilla kovin pitkälle päästä. Uskoisin kumminkin, että sinne 3Ghz tuntumiin. G31-piirisarja ei mitenkään järjettömästi kulje, joten oisko mitään MSI P43 Neo-f (74e)? P43 ja P45 ei kumminkaan tuntuvia eroja.