pari Xbox 360 basic kysymystä

Discussion in 'Xbox 360' started by ipanapa, May 22, 2008.

1. ipanapa

ipanapa Guest

Noniin. Nolaan itseni kysymällä täältä muutaman basic kysymyksen. Netistä koitin kaivaa vastauksia näihin, mutta kaikki oli niin ympäripyöreää, että nyt on pää vieläkin enemmän sekaisin!! Haluaisin siis kovasti ostaa ton xbox 360, koska tällähetkellä löytyy vain PS2:nen... Mahtaakohan muuten vielä olla eb gamessilla se tarjous, että kun vie vanhan koneen ja 5 peliä, niin saa suht hyvän alen uudesta x-boxista?

No enivei, auttakaa nyt naista hädässä. Eli kysymykset liittyy xboxin kovalevyyn. Onko ilman modausta mahdollista ladata torrentilla pelejä xboxiin ja siirtää ne sille kovalevylle ja pelata? Ja miten tämä sitten käytännössä tapahtuu. Sehän olis pirun näppärää noin, niin ei tarvitsis ostaa kaikkia pelejä... Paitsi livepelit varmaan täytyy ostaa ihan aitona, jos haluaa siis netissä pelata (luulisin) (vähän niinkun tietokoneellakaan ei pääse pelaamaan ladattuja pelejä verkkoon cd-keyn takia... right?) vai olenko mä ihan väärässä... ja miten tämä siirto tapahtuu?. Mulla löytyy tietokoneestakin HDMI liitäntä, eli voinko sillä siirtää dataa vai pelkkää kuvaa? tuleeko koneen mukana se piuha, millä voi siirtää dataa

Mitä käyttöä sillä kovalevyllä noin yleisesti ottaen sitten on?

iso kiitos sille, joka jaksaa ja viitsii minua valaista :D

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Eipä ole enää ko. tajousta EbGames aka GameStop:ssa

Ei ole. Vaikka kuinka modaisit X-loota 360 ei onnistu pelien pelaaminen kovalevyltä. Ainoastaan päivittämällä X-lootan 360:n dvd-aseman firmwaren saat toimimaan varmuuskopioidut pelit.

Last edited: May 23, 2008
  3. Janne10

Janne10 Member

Trophy Points:
    16
    Kovalevylle voi ladata Livestä pelien demoja ja trailereita ym.

Share This Page