Mielestäni ohjelma on "hieman" outo. Näyttää aluksi joltai ihan tavalliselta lasten ohjelmalta. Tuskin dvd:tä on tulossa ihan heti kun sarjaa tullu 4/12 jaksoa.
Pasila on kyl tosi hyvä sarja! Veikkaisin, että tulee DVD:lle, kun on ensin esitetty TV:ssä. EDIT: Se on niinku Suomen Southpark, mutta ei sinne päinkään.
Sori etten ees jaksanu kattoo sitä en koskaa kuunnellu niit juttui katoin vaa et paskasti tehty ja et niil oi ihan vammaset äänet nii riitti mulle
Mutta mikäs helvetti noita pasilan nettisivuja vaivaa? Tuossa viikko sitten eräästä valtion laitoksesta kotiutettuna on jäänyt telkkari vähän vähemmälle, ja nyt ei sitten pääse edes nettiin katsomaan.
Noh, itse ainakin pidän pasilasta, sopivasti aikuiseen makuun tehtyä huumoria joka toimii mahtavasti! Ja kuka tässä on naurettava? No kaikki LOL tyypit tietenkin..
Joo siis en tiedä oliko TemeTeen kommentti sarkasmia, mutta itse pidän kyllä sarjasta ja olisi kiva päästä katselemaan uutta tuotantoa! =)
Sarkasmilla heitin, ohjelman tyylisesti Tossahan oli ollut huhua, että jatkuisi ensi kuussa, mutta tuskimpa vain... Lähetin tuosta huhusta filmiteollisuudelle mailia, mutta vastausta vain ei ole kuulunut. DVD:hän on 1. kaudelta tulossa lähiaikoina (ellei jo julkaistu).