Moro. Yrittäny täs tän päivää ettii ongelmaan ratkasuu, mut ei meikä yksin pysty, jospa täält sais apuu. Siis suoritinkäyttö 100% ja pavfires.exe 80-99%, vaikkei mitään teekkään. se on vissiin joku "örkin suodatus juttu" itse?! olen aikas käsi tietokoneitten kans, mut ois kiva, jos joku koittas auttaa..
Elikkäs sulla on ilmeisesti Pandan joku virustorjunta asennettuna? Onko koneellasi muita viruksentorjunta softia? (eihän vain ole... yksi riittää ja kahdesta on vain haittaa) Jos ei ole kuin yksi, niin voisit kokeilla vaihtaa kevyempään virustorjunta softaan. Tuo Panda kun tahtoo olla aika raskas. Tuolta löydät ilmaisia ja kevyitä softia: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275 Minkäslainen on koneesi kokoonpano? (eli lähinnä prossu ja muisti)
ei mulla pitäs olla kun se panda,sekin menee vanhaks kohta. sain sen, ku ostin tän koneen. käytettynä kylläki. amd athlon 1.1GHz 384Mt ram, elikkäs ei kai mikään soiva peli enää nykymarkkinoilla.. pandan voi siis poistaa ja tuolta jonkun ilmasen jutun tilalle?
Kyllä. Eli lataat tuolta jonkun ilmaisen virustorjunta softan. Otat koneen pois verkosta. Poistat sen pandan täysin. Boottaa kone ja asenna sen jälkeen uusi virustorjunta. Tämän jälkeen voit kytkeä verkon ja päivittää virustunnisteet. Jos haluat kaikkein keveimmän softan, niin lataa AntiVir. Tuo ei käytä kuin n. 14 Megaa muistia, joten koneesi toimii huomattavasti nopeammin. Itsellä sama softa käytössä. Olikos koneella mikä palomuuri?
No voithan tuota samalla heittää senkin menemään. Tuolta samasta linkistä löydät myös ilmaisia palomuureja. Itse suosittelen Sygatea.
Muista sitten, että jos tuon AntiVir:in laitat, niin se ei päivitä itseään automaattisesti. Eli se täytyy hoitaa itse. Mutta se ei ole vaikea tai kova homma. Päivityksiä tulee lähes päivittäin, mutta sekin riittää kun kerran viikossa ne latailet sieltä.
jeps laitoin noi mitkä sanoit. virus-ohjelma löysi jotain troijan hevosii muutamii. se tulee muuten vähän välii esiin ja ilmottaa niist hevosist, miten sen saa lopettamaan moisen, koittanu ettii keinoo, mut hiljasta on. Kiitti kuiteskii, pääsin eroon pandasta ja 100%:n suoritinkäytöstä.
Mitä se tarkalleen ottaen ilmoittaa? Jos koneellasi on troijalaisia, niin saat ne ilmoitukset pois poistamalla ne virukset.