Onko kellään muulla käynyt niin että et saa paypal tiliäsi siihen tilaan jolla saisi maksun suoritettua ? Minulla kävi siis niin että sain vihdoin pankkikorttini lisättyä paypaliin ja tietenkin verkkopankkiin tuli se 4digit koodi jolla pankkikorttini hyväksytin paypalin sivulla.. Tämän jälkeen siirsin tililleni tarvittavan määrän rahaa jotta olisin voinut suorittaa minulle jo lähetetyn laskun. Noh tämäkään ei sitten mennyt ihan putkeen vaan tilini on moodissa ''Limited'' enkä pysty tosiaan sitä maksua suorittamaan.. Paypal resolution centerissä oli Confirm Location jota ei pystynyt mitenkään lisätä. Oman osoitteeni ja maani olin siis jo aikaisemmin sinne lisännyt. Noh soitin asiakaspalveluun ja sieltä neiti pisti mulle semmoset kohdat kun PHOTO ID ja Credit card statement. Eli mun piti ottaa valokuvat ajokortista/passista ja tiliotteesta jossa näkyy juurikin sama numero joka minulla on pankkikortissani (electron). No eipä meillä täällä suomessa ainakaan OP tiliotteissa näy sitä pankkikortin numeroa laisinkaan eikä pankkikaan sitä voi kuulemma tehdä.. Onko kenelläkään käynyt mitään vastaavaa hommelia ? Alkaa tuntua koko paypalin käyttö mahdottomalta..