Moro! se olisi sitten uutta konetta kun vanha meni myyntiin... Budjetti: ~900€ Tarvitsetko kasauksen?: kyllä Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä (windows 8) Käyttötarkoitus: video editointi(sony vegas) ja pelailu: tuleva bf4 fullhd, gta v, minecraft. Aiotko kellottaa?: tulevaisuudessa kyllä Mitä on jo valmiina?: 500gb ulkoinen kovo, näyttö, hiiri,näppis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): ei tarvetta Koneen koko(ATX/mATX/mITX): atx Muuta huomioitavaa: Kone tulee siis pelikäyttöön ja video ja kuvanmuokkaamiseen. Olen itse miettinyt amd fx 8320-gtx 760 / fx 6300-hd7970 tai intel i5 hd 7870 / Olen myös miettinyt sitä että ostaisin nyt paketin ilman gpu:ta esim. i7 4770k ja sitten kun olen saanut rahaa n. 500e niin ostaisin r9 sarjan kortin amd:ltä ennen joulua???? Eli jos apua ja teidänkin mielipiteitä saisi niin arvostaisin paljon ))
Tosta pohjaa: Ellei sit budjetiks veny 977.51 euroa jollon prossuks FX-8320: http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=67433
Tässä sama setti mutta halvemmalla+paljon tehokkaampi prossu ja parempi koppa+jäähy Sitten vain otat kopan suomesta+käyttis Koppa= http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=63396 Käyttis= http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=67006 Hintaa kaikille yhteensä tulee 892e Ja tuon kasauksen voit itse hoitaa helposti ja varmasti esm youtube opetus videoiden avulla Koska jos tilaat saksasta tulee tehoa enemmän
Kiitos vastauksista! Taidanpa kumminkin kallistua tuohon omaan ehdottaamaani i5 4670k ja hd7870 pakettiin. Ja sitten r9 280x joulun alla hankintaan , kun on rahaakin enemmän.
Sama ostaa HD7970 tarjouksista nyt, kuin tuo R9 280X jouluna. R9 280X on rebrändätty HD7970 huonommilla kelloilla mutta isommalla Bandwithil. HD 7970 saa alle 300e, R9 280X hinta tulee olee Suomessa 350-400e verojen kanssa. (299 dollaria oli veroton hinta). Tuosta voi jokainen päätellä itse. Uutta tekniikkaa käyttää vain R9 290 ja R9 290X.
No hyvä ku kerroit. nimittäin itse en tota olis varmaa ennen tilausta huomannu mutta kiitos sulle . Elikkä jos systemasta ton paketin otan niin i5 ja hd 7970(toi 299e tarjouksessa) ja näin ollen budjetin voi vielä venyttää sen sata euroo. Niin Olisko sit ok???
Mielummin FX-8320 + 7970 ROG Pysyt jopa budjetissa jos saksasta tilaat. Tohon jos haluaa vielä parannusta, niin isompi SSD levy saattais olla yks vaihtoehto. Saksan hinnat on oma juttunsa mutta ton pohjalta sitäkin voi katsella. Ellei mahd. nopeesti koneen halua, Systemassa noi kaikki heti varastossa.
Onko toi fx 8320 paljonkin parempi esim. editoinnissa kuin i5 4670k, kun näyttäis olevan 8 core prossu??? Ja miten soveltuu pelaamiseen?? Ja onko kellään tietoa kuinka monta noita hd 7970 mahtais olla jäljellä kun tulossa olisi yli 25 tarkoittaako 50kpl vai 30kpl kellään tietoa ???
Riippuu hyvin pitkälti softasta. Jos softa osaa hyödyntää useita ytimiä, niin sillon on järkevää hankkia prossu jossa on enemmän ytimiä. Tuohon varastosaldoon tuskin osaa vastata kukaan muu kuin myyjäliike. Kannattaa heiltä tiedustella s-postilla taikka puhelimitse.
100 kappaleen erä. Näin päättelisin tuon Systeman muista kampanjatuotteista. Jokainen on ollut 100 kappaleen erä tähän mennessä. "Loppuerät" erikseen, niitä voi olla vaikka 1,2,3, 10,16, jne.
Kiitosta teille!!! Taidanpa mennä systemastoresta tilaamaan ton setin minkä ratcon laittoi mutta otan prossujäähyn, kovon 1tb ja dvd aseman pois ja koteloa halvempaan niin sitten pysyisin kutakuinkin budjetissa.