Nyt apua tänne! Itellä on Xbox360 ja PC kytketty samaan näyttöön, jossa siis DVI ja VGA liitännät. Xbox on näytössä kiinni tällä HD VGA-kaapelilla. Kun molemmat sekä PC että Xbox ovat kytketty näyttöön ja heitän Xboxin päälle, näyttö pysyy mustana, sama myös toisinpäin. Silloin, kun vain toinen kone on kytketty näyttöön, esim. vain Xbox kiinni näytössä niin lähtee ihan normaalisti pelittämään, samoin näyttöllä näkyy kaikki normaalisti. Sama PC:llä. Eli kun vain PC on kiinni näytössä, toimii normaalisti. Onko tuohon joku keino, jolla saisin koneet pelittämään, vaikka ovat yhtäaikaa kytkettyinä näyttöön. Jos jäi vielä epäselväksi, heitän tähän esimerkin: - PC ja Xbox kiinni samassa näytössä (katso ylin viesti) - PC ei ole päällä, laitan Xboxin ja näytön päälle - Xbox käynnistyy, näytössä ei näy mitään - otan PC:n irti näytöstä, laitan Xboxin ja näytön päälle -> toimii. Eli tähän pitäisi saada apuja. :/
Minulla on samoin kytketty paitsi että Xbox360=dvi ja tietokone=vga. Jos olen viimeksi käyttänyt esim. tietokonetta niin näyttö jää analog-tilaan ja joudun vaihtamaan sen napsauttamalla kytkimestä näytön takaa(LG) digitaaliseksi kun käynnistän xboxin. Ja päinvastoin sama.
Jep. Eli löysin omasta näytöstäni napin, jolla tuon kuvalähteen pystyy vaihtamaan PC:n ja Xboxin välillä ilman, että alan irroittelemaan johtoja. Nyt siis pystyn vaihtamaan PC:n ja Xboxin välillä painamalla tuota "source"-nappulaa. Jostain syystä median jakaminen Xboxin ja PC:n välillä ei onnistu vieläkään, vaikka WMP:n kautta olen sallinut tuon Xboxini.