PC Live-streamien katseluun

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Firstrow, Dec 16, 2010.

1. Firstrow

Firstrow Member

Trophy Points:
    11
    Moi

Jeps pitää nyt ensiksi sanoa ettei ole mitään hajua PC möhkäleistä kun mulla on ollut jo 7-8 vuotta ainoastaan kannettavia. Otsikon mukaan haluaisin tietoa ja vinkkiä minkälaiisella kokoonpanolla voisi lähteä palikoita tilailemaan. Kannettavalla ei oikein Live-Sporttia katsella, on hirveetä kuraa se kuva. Siis näillä minun läppäreillä ainakin.

Okei, en tiedä onko sallittua linkittää esimerkki/sivusto jotta tiedetään mistä on kyse. Jos linkkiä ei sallita niin moderaattori voi sen poistaa. Niin ja en ole mitenkään tekemisissä kyseisen sivuston kanssa vaikka nimimerkkini on sama.

http://www.firstrow.net/

Eli livenä tulee ja flashia pukkaa.
    Olisi tarkoitus tehdä PC vain ja ainoastaan livesportin katseluun, ei mihinkään muuhun käyttöön ei edes videoiden katseluun DVD:ltä.

1.Kuvalaadun pitäisi olla huippuhyvä
    2.Tuki vähintään kahdelle näytölle.
    3.Kun Flaspalyereita avaa useamman samaan aikaan näytöille mikä olisi riittävä RAM ja Prossun teho ettei töki.
    4.Onko liioittelua tällaiseen tarkoitukseen ostaa SSD levyä kun koneella ei mitään muuta aio tehdä.
    5.Atom koneet ei ilmeisesti handlaa kovinkaan hyvin multi-Flash ikkunoita?
    6.HUOM komponenttien melutasolla ei ole tässä tapauksessa mitään merkitystä koska kone laitetaan huoneiden väliseen vaatehuoneeseen josta ei kuulu mitään, ilmanvaihto siellä toimii tarvittaessa porataan lisää ilmanvaihtoa.

Pitäisi saada realistisen maltillinen hinta koneelle kun käyttötarkoitus on vain tuo, mieluusti mahdollisimman edullinen.
    Itse kun aloin komponentteja katselemaan niin parasta ja nopeinta vaan koriin, hinta olikin sitten sen mukainen, ei järkeä.

Eniten ehkä kaipaisin opastusta emolevyn, prossun ja näytönohjaimen valintaan.

2. Firstrow

Firstrow Member

Trophy Points:
    11
    Riittäisikö tämänkaltainen näytönohjain, hinta olisi ainakin edullinen.
    AMD Radeon HD 5770
    http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote.cfm/16749/asus_ati_radeon_hd_5770#laitteen_tiedot

Share This Page