PC:n dvd-asema Xboxiin?

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by jtm79, Dec 26, 2005.

1. jtm79

jtm79 Member

Trophy Points:
    16
    Eli onkos muuta tehnyt tuota operaatioo? Mulla on itellä nyt boxissa LG:n musta dvd-asema. Mulla se kuitenkin bugittaa hieman. Kun katson esim. dvd-elokuvaa ja pistän pausen päälle muutamaksi minuutiksi, niin boxi hyppää yhtäkkiä boxin alkuvalikkoon. Onko tämä yleinen ongelma? Mitenkähän toin saisi korjattua? Bios päivitys?

Toistoltaan toi LG on kyllä ihan huippu. Toistaa sellaiset levyt mukisematta, jotka pätkivät joka Necin polttavallani.

2. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Itse en ole tuota operaatiota tehnyt. Mutta tietääkseni erimerkksiet asemat toimii Xboxeissa erilailla kuin toiset. Joten en voi sanoa että onko tuo ihan yleinen vika, mutta toivottavasti edes jotain apua oli.

3. jalov

jalov Member

Trophy Points:
    11
    http://www.paccforce.de/tutorials/Tutorial_GDR-8163B.pdf, Modasin tuon ohjeen mukaan LG:n aseman boxiin, ja se ainakin toimi ihan hyvin. Myös originaalipelit toimi tuossa asemassa. Tosin otin sen jo boxista pois, koska siinä toimii vielä originaalikin asema. Onpahan varalla DVD-asema, joka toimii, jos originaali sanoo työsopimuksen irti.

4. jtm79

jtm79 Member

Trophy Points:
    16
    Ei jumalauta alkaa menee hermot tohon paskaan. En tiä mikä siihen tuli, mutta aina kun lyö virran päälle se avaa kelkan ja sama juttu ku sammuttaa. Ei pysty alottaan leffan kattelua ku se avaa sen kelkan aina eikä yritäkkään lukea levyä. Vittu ja tommosesta paskasta piti mennä 50€ pulittamaan! :|

Share This Page