testailin tossa fallouttia ultra asetuksilla ja toimi todella sulavasti mutta kun latasin avastin peli alkoi todella kovasti pätkiä ja lagia eli onko minun kone todella näinkin huono vaiko johtuuko jostain muusta kun pitäis tuon pelin pelata antiviirus ohjelman kanssa... vai onko näin KIITOKSIA VASTANNEILLE JO ETUKÄTEEN ! koneen speksit: ASUS GTX 660 OC DCII 2GB AMD FX-4130 3.8GHZ Black Edition neliydinprosessori 550W 80Plus Bronze virtalähde 8GB DDR3 1600Mhz 1000GB SATAIII 64MB 7200rpm ASUS M5A97 AM3+ AMD970 DDR3 USB3 GBLAN
Laita real time scan pois käytöstä niin pitäisi pelittää. Ei minkään 4ydin prossun pitäisi viruksentorjunnan takia hyytyä. Nuo viruksen torjunnat aiheuttaa tänäpäivänä enemmän ongelmia kun jeesaavat, Itse scannaan tiedostot manuaalisesti ja ajan parin päivän välein pika scannin läpi. Ei ole viruksia näkynyt. Adwareja kannattaa välillä itse etsiskellä kun niitä on ainakin omalle koneelle lähiaikoina ängennyt ilman asennuslupaa toisen ohjelman mukana.
No huh huuh, eikö toi prossu jaksaa edes sen verran että jos lagit alkaa silloin kun viruksen torjunta on päällä tai skannaus niin ei ei ei ei,,ei ei tommoisia prossuja ei.
tällä välin mulla mennyt athlon 64 x2 2.2Ghz prossulla w7+avg ongelmitta ja vielä pelannutkin sen jälkeen...
joo elikkäs aluksi haluan sanoa että olen täysi noobi tietokoneen suhteen olen enemmän konsolimies mutta asiaan... laitoin tuon cpu clock (mhz) lähes tapppiin ja ei ole sen jälkeen nykinyt edes l.a. noire ymmärtääkseni tuo on kai se ylikellotus sieltä voi asettaa kaikki tuulettimet ja muistit yms yms...
Menis siis räplimään biosia tietämättä tarkalleen mitä teit? Parempi, kun jättäisit koskematta niihin säätöihin, ettei tapahdu mitään jännää.
Kai ymmärrät, että toi on sama asia kun menisit lääkekaapille ja ottaisit silmät kiinni heti ensimmäistä lääkettä päänsärkyyn ? Kyllä, tarpeeks kun ronkit niin saat konees sen verta jumiin ettet välttämättä saa sitä enää toimimaan. BIOS ei ole leikkikalu, eikä sitä todellakaan kannata räplätä katsoakseen mitä tapahtuu. Jos jotakin menee vikaan, et voi syyttää kuin itseäsi. Vaikka se nyt toimis hyvin.
Hyvä vertaus, RatCon!! . Joo näin se toki on ja täytyy ottaa huomioon, että prossuvalmistajat kieltävät OC:n. He ovat testanneet nuo ytimet tietyille kelloille ja siinä se. Sen yli kellotettaessa ei taata enää mitään eli käytännössä he kieltävät OC:n. Mutta tuo prossu nyt ei niin ihmeellinen ole, joten jos se palaa, niin parempi vain on. Antaa palaa.... Emon väylä vaan voi mennä ja sitten on ostettava uusi...
GPU tweak...?? Mitäs sillä on CPU:n kanssa tekemistä? Sehän tässä hidastaa tai hidasti, kunnes päätit polttaa sen ja emon siinä mukana, joten kuuleppas, PAHA on. On...
siis pari kertaa kokeilin profile 2 asetuksilla jotka oli valmiiksi jo laitettu ja profile 1 oli se matalampi siis meinaatteko että ne olis laittanu järjestelmään valmiiksi sellaisen asetuksen joka tuhoaisi emon hohhoijjakkaa
http://www.youtube.com/watch?v=hRR64a8dgF4 katoin tuosta ukosta mallia kun ekan kerran noita asetuksia laitoin siis laitoin 2 profilen päälle ja tosta vähä enemmän muistia mitä tuolla. ja siis mulla se on 600-sarjaan kuuluva näyttis gtx660 eikä siis nuo raskaat pelit crashannu.
Riippuu toki biosista,mutta tottakai. Bios on työkalu ihmisille, jotka tietävät mitä tekevät. Joten valmistele vaan hautajaisia jo valmiiksi, se kannattaa... Joo siis tuo GTX660 on ihan jees, keskisarjaa oleva näyttis. Näyttis ei kuitenkaan hoida vaikkapa Avastia, vaan CPU+emo+muistit suorittavat tuon. Ja CPU:ta olit kiihdytellyt ja todennäköisesti emon väyliä biosista. Silloin palaa herkästi, jos laittaa tappiin asti.