netistä kun katsoo, niin samaa peliä myydään halppiksena ja "normaali hintaisena" se ottaako kumman version, on vain katsottava onko peliä monessa hintaluokassa. halppis versiossa ei aina välttämättä ole aina manuaalia. esim. unreal 2 awakening pelistä saa parhaillaan maksaa kovankin hinnan, kun sen toisaalta saa halvallakin manuaalin kera. prince of persia sarjaan tulee näköjään siihen tahtiin uusia pelejä, että ne siirtyy aikas pian halppisversioksi. peli kun tulee kauppoihin se on täysihintainen, ja ainakin mua harmittaa jos se tulee muutaman kuukauden päästä halppiksena.
Löytyykö itse asian ydin jostain rivien välistä vai oliko sun tarkotus vaan informoida muille, että samaa peliä myydään erihintasena.
Jos tän sun asian oli takoitus informoida niin toi on kyllä totta, että pelin yleensä saa parin kuukauden päästä halppisversiona. Mutta yleensä jos ostaa käytettyjä pelejä ja niissä on multiplayeri niin aina välillä pelin cdkey saattaa olla käytössä ja pelin alkup. omistaja saattaa pelata sillä
olen pahoillani ettei kirjoitukseni ollut tarkempi. informointi kyseessä. motivaationi on kateissa, tunnen että toistan liiaksi itseäni. tunnen että pyörin pientä ympyrää pitkin, kun haluaisin että se olisi suurempi ympyrä ja löytäisin itseni siitä. turhautunut. ja toivon itseltäni että yltäisin parempaan. mutta jos en pitää palata pieneen ympyrääni joka ei ajatuksena ole kovin miellyttävä.
Olisi vain ollut kiva löytää sun pointtisi ja millä motivaatiolla tätä juttua teit. Tekstisi ovat niin epäselviä, ettei punainenlanka löydy. Täsmällisyyttä kiitos.