Aina kun pelaan jotakin pc peliä minulle tapahtuu näin. jos minä käytän hiirtä ja näppäimistöä samaan aikaan ukko stoppaa . sano jos selostin epä selvästi voin yrittää selostaa paremmin
Eikös juuri sanottu että jotakin pc-peliä. Tosiaan ymmärsin että kun pelaa pc-peliä niin ei pysty käyttää hiirtä ja näppistä samaan aikaan. Mielestäni selkeä kuvaus, toisaalta voi olla että ymmärsin väärin. @Pahapojke: Tuossa on sitten tuo [bold]muokkauspainike[/bold] .
kaikki pelit tekee saman tempun . kun minä liikutan hiirtä ja käytän näppäimistöä SAMAAN AIKAAN ukko pysähtyy siks mun pitää aina pysähtyy ja kääntää sitten vain näppäimistöä voin käyttää kun liikun shaghrath vai oliko nimi näin olkoon paitsi sä näytit ymmärtävän koko jutun
Oisiko sekä hiirellä että näppiksellä sama keskeytysnummero IRQ. Käsittääkseni tuolloin ei voi käyttää molempia yhtä aikaa. Kerrokko minkälaiset vekottimet sinulla on ja miten ne on koneeeseen liitetty. Jos molemmat esim. USB -laitteita, niin onko samassa USBi hubissa jne.
mulla on langaton hiiri (se ladataan laiteessa) ja langaton näppis mutta en tiedä mitkä hiiri ja näppis ovat
Mulla on langaton hiiri näppis yhistelmä ja niillä ai voi painaa kuin 4 nappia yhtäaikaa muuten jumittaa. Koita vaihtaa patterit näppikseen jos vaikka auttas ja kannattaa kattoa valmistajan sivuilta uusia ajureita. Onko tuo ongelma ollut siitä lähtien kun asensit ne langattomat vai tullut myöhemmin?
Onkos sulla yhtä eksoottiset langattomat ku kaverilla, teki samaa kunnes hokas pohjasta nappulan jossa luki sync... ja logitech tais olla merkki
Sen pienen napin painamista voisi kokeilla. Tuskin siitä mitään erikoista tapahtuu, ja jos tapahtuukin niin voi olla muutenkin uuden hiiri+näppissetin ostamisen paikka.
Ne pienet napit rekisteröi kyseisen laitteen vastaanottimelle jossa pitäisi myös olla joku nappi. Painas ensin siitä vastaanottimesta sitä nappia ja sitten hiirestä ja näppiksestä niin se päivittää ne. Asutko muuten kerrostalossa? Minulla oli aikoinaan yhdet langattomat, jotka rupes pätkimään, mutta kaverin koneessa toimi. Eli ilmeisesti naapuri oli ostanu jonku häiritsevän laitteen mikä esti niitten toiminnan.