Pc pelien poltto.

Discussion in 'PC:n pelit' started by Wallace_2, Feb 3, 2010.

1. Wallace_2

Wallace_2 Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs sain eilen ladattua Age of Empires 3:sen koneelle, asensin sen ja pääsin myös pelaamaan. Mutta haluaisin polttaa tuon pelin Dvd-levylle, jotta sitä pääsis pelaamaan toiseen koneeseen joka on pöytäkone ja tämä on kannettava jossa tuo Aoe lagaa. Eli kertokaa te millä te olette polttanu pc pelejä Dvd-levylle? Mikä olis hyvä ohjelma noiden polttamiseen?

2. Henry1979

Henry1979 Regular member

Trophy Points:
    28
    Mä oon käryttäny pelejä levylle LG merkkisellä sata väylän cd/dvd polttimella :D Ohjelmana oon tykästyny InfraRecordiin, koska se on ilmanen, kevyt ja suomenkielinen.

Lisäks saatat tarvita jotain pakkaus ohjelmaa jolla pilkot sen imagen pariin palaan, koska monesti noi pelien imaget on isompia kuin 4,5 gigaa joka mahtuisi yhelle yks kerroksiselle dvd levylle.

3. Wallace_2

Wallace_2 Member

Trophy Points:
    11
    No voiko ImgBurnilla polttaa? Mulla on se koneella.

4. Henry1979

Henry1979 Regular member

Trophy Points:
    28
    Voi jos se peli on imagena ja sen imagen koko on alle 4,5 gigaa normaali dvd levylle poltettaessa. Miks käytät imgburnia? Saman asian voi tehä iha normi poltto softallakin jolla hoituu muutkin kuin pelkän imagen kärytykset.

5. Wallace_2

Wallace_2 Member

Trophy Points:
    11
    Voiko joku neuvoa tarkasti tai jos tiedätte jotain linkkiä jossa olisi käyttöohjeet tuohon ImgBurniin. Olen yrittänyt Youtubesta katsoa videoita jossa neuvotaan tuon ImgBurnin käyttöä, mutten löytänyt sieltä mitään sellaista videota jossa näytetaan kuinka pc pelit poltetaan Dvd-levylle.

Share This Page