Seuraavaksi hommaan Grand Theft Auto: San Andreas kunhan ilmestyy PC:lle, taitaa mennä tuonne vuodenvaihteeseen ilmestyminen. Haluan edellä mainitun tällä haavaa. Pelejä on kertynyt 60 kpl ajan saatossa.
SA varmaan ainoa minkä tulen ostamaan.. "Varmuuskopioita" nyt on "pari" kertyny.. =) En vaan viitsi ostaa, kun maksaa nykyään ihan jumalattomasti ja sitten jos ei ookkaan niin hyvä, kun toivoi/ajatteli, niin ottaa kyllä päähän.. HL2 ostin viimeks, eikä se oikeen korvannu sitä 60€ "menetystä"..
Battlefield 2:n ostan seuraavaksi. Luultavasti HL2:n myös. Viimeisimmät pelit joita olen ostanut olivat Battlefield 1942 + lisälevyt, BF Vietnam sekä Star Wars Battleground. Lisäksi hyllystä löytyy Half-life. Vanhempiakin on, mutta en nyt jaksa muistaa kaikkia. Kaiken kaikkiaan pelejä on aika vähän, mutta niitä pelaankin sitten sitäkin ahnaammin.
Onhan nuo pc-pelit kyllä halpoja ainakin jos vertaa konsolipeleihin. Pelejä on kymmenisen, mainittakoon Far Cry ja HL2. Seuraava hankinta on varmaan gta:sa tai battlefield 2 tai stalker tai ut2004 tai...
Jos tykkää tasohyppelymeiningistä niin ostamisen arvoinen peli on: Pitfall: Lost Expedition. Itse jäin siihen koukkuun kahdeksi viikoksi kunnes pääsin läpi Paljon uusia ideoita muuten vanhaan genreen. Harmi vain PC-versio näyttää olevan kaupoissa aika kiven alla mutta etsiminen kannattaa.
Beyond Good & Evil - toinen loistava seikkailupeli Rayman 3 Prince of Persian 2 uudempia ei vissii ole tullu
Omistan C.S.I Dark Motives ja Hankinnan alla on Call Of Duty ja sen lisälevy United offensive. Joskus sitte ku tulee joku hyvä räiskintäpeli hankin myös sen
Ööp... varovasti arvioiden pelejä on noin 600-700, ja seuraavana hankintalistalla on varmaankin World of Warcraft. En kyllä ole varma :/
Jos piti CSI - peleistä niin kannattaa harkita myös CSI Miami -peliä sekä Law & Order -pelejä. Erinomaista viihdettä vaikka eivät peleinä olekaan erityisen näyttäviä. Itse ajattelin investoida Battlefield 2:een jos/kun se vaan pyörii omalla koneella...
Toca racedriver 2 Tuon kun löytäsis jostain alekorista.. Battlefield 2 halo 2 (sitten joskus kun ilmestyy pc:lle) Ja lukemattomia múita jota en nyt muista...
Viisi peliä on tullut aikojen saatossa ostettua. Diablo 2 LOD 3kpl HL:ä. Konsolipelejä itse tullu hommattua 2 MGS2 ja Popidols(älkää kysykö miksi MGS3 on aivan loistava peli, loppua kohden juoni vain tiheni, ostan heti kun ilmestyy täällä.