eli mitä pc pelejä voi pelata pc peliohjaimilla.oon ostamassa pari peliä ja oon kuullut että kaikkia pelejä ei voi pelata peliohjaimella.vain uudet pelit kiinnostavat.olis kiva saada jonkinlaista infoa tästä asiasta ja kenties jonkinlainen pelilista olis kiva.
Tähän mennessä kaikkia pelejä mitä olen koittanut on voinut pelata ohjaimella (Logitech Rumblepad II) elikkä esim. GTA3, GTA: Vice City, GTA: San Andreas, Pro Evolution Soccer 4 & 5, Need For Speed Most Wanted, FlatOut, NHL06. Vai mikä ohjain sulla on?
peliohjain on logiteck rumplepad 2.pystyykö näitä pelejä pelaamaan ohjaimella esim. call of duty 2,quake 4,f.e.a.r,prince of persia two thrones,peter jacksons king kong,civilization IV,matrix path of neo,battlefield 1942,gothic II gold edition.
Periaatteessa kun sulla on ohjain kiinni ja ajurit asennettu (tarvittaessa) niin kaikki PC pelit toimii tolla padilla. Tosin esim. jotain FPS, roolipelejä ja tosiaika strategiaa ei oo mitään järkeä sillä pelata. Autopelit, Lätkä ja Seikkailupelit kuten POP on padilla parempia.
ostin call of duty 2 miten sen saa silleen et pystyy pelaamaan peliohjaimella kun ei oikeen luonnistu toi näppäimistöllä pelaaminen.olis niin vaan paljon rennompaa pelata peliohjaimella.
Itsekkin pelaan XBOXin ohjaimella pc pelejä ja lätkä ja autopelit on helpompi pelata ohjaimella kuin näppiksella.. Mut sit niinkun BF2, niin ei näppiksen voittanutta oo..
Nooh...itse käytän ilotikkua (siis myös peliohjain?) lentämiseen ja ajoneuvoilla ajamiseen, mutta tiedän että padejäkin näihin käytetään varsin laajasti. Jalkamiehenä kyllä en voisi kuvitellakaan joikkaria/pädiä.
Kyllä hiiri+näppis yhdistelmä on aivan ehdoton fps peleissä, kun taas jotain pes5:sta on käytännössä mahdotonta pelata näppiksellä. Tuota Xbox 360:sen ohjainta ovat pelimiehet kehuneet. Rumblepad 2:ssa on neliskanttinen se tatin reikä joten esim. pes:5ssa ei mielestäni ole parhaimmillaan. http://www.gamelife.fi/?viewproduct=4605&p=0
Periaatteessa mikä tahansa peli toimii padilla. Esim. Logitechin peliohjelmistolla voi määrittää akselit ja napit pelin näppäinkomentoihin jos ei peli suoraan tue padia.