Elikkäs vastauksen oisin varmaanki löytyäny vanhemmista viesteistä, mut ei vaan sattunu nyt silmään! Elikkä ongelmana on lcd tv:n liittäminen tietokoneeseen. Tv tunnistaa signaalin, jos esimerkiksi jokin peli on päällä. Silloin kaikki toimii niin kuin pitääkin, mutta Windows tilassa "Ei signaalia". Sama homma jos pc:n käynnistää, niin kuva näkyy tv:ssä aina windowssin latausvalikkoon asti tämän jälkeen kuva häviää. - Jori
Uskoisin, että ongelmana on se, että tietokoneen resot on liian isolla näytölle. Ainakin itse olen törmännyt vastaavaan ongelmaan Sony Wega LCD näytöllä, mikä oli ensimmäisiä LCDitä, mutta siltikin tyylikkäin LCD mitä tähän asti olen markkinoilla nähnyt. Windowsin lautautuminen näytöllä näkyy siksi, että siinä on joku heikko reso, mutta windowsiin päästessä, kone ottaa suuremmat resot käyttöön... Ei muuta kun muutat jollain muulla näytöllä koneen resoja pienemmäksi, jos siis kyseessä on pöytäkone...läppärillä resojen muuttaminen onnistuukin sitten ihan heti asetusten kautta. Kokeile näillä eväillä.