Onko kukaan ratkaissut ongelman, joka tulee, kun olen asentanut pc-suiten ja koneeni on löytänyt puhelimen ja asentanut kaikki siihen tarvittavat ajurit, mutta kun rupean etenemään pc-suitessa ohjattuun yhteyden muodostamiseen, jonka avulla voi kytkeä puhelimen koneeseen ja painan ensimmäistä kertaa (seuraava) näppäintä, niin aukeaa lappu jossa lukee "Yhteystyyppejä ei ole käytettävissä, joten puhelimeen ei voi muodostaa yhteyttä. Ohjattu toiminto suljetaan" Ja kun painan (OK) niin aukeaa uusi laatikko, jossa lukee taas "Käytettävissä olevia yhteystyyppejä ei löytynyt. Asenna Nokia PC Suite uudelleen." Olen asentanut sen moneen kertaan ja tehnyt erilaisia asennuksia, mutta mikään ei ole auttanut. Kävin asentamassa saman ohjelman toiseen koneeseen ja siellä ohjelma pelasi hyvin, joten ohjelmassa ei ole vikaa, mutta missä? Kiitos, jos joku jaksaa vastata!!
Itsellä oli sama ongelma saman puhelimen kanssa mutta tämä auttoi. http://www.nokia.fi/asiakastuki/ohjelmistot/pcsuite/pc_suite_cleaner.html Tuon jälkeen asensin sen uudestaan ja johan toimi . Edit. Ja tuossa ohjelmassa on noita vaihtoehtoja enemmänkin. Itse poistin ensin pcsuiten ja sitten ajoin tuon "clean my computer".