En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta oli ainakin aika lähellä... Olen yrittänyt liittää tietokoneen telkkariin s-videon kautta. Minulla on Acer aspire 5310 kannettava, jossa on s-video-liitäntä. Telkkariin olen kytkenyt scartin kautta s-videon ja äänipiuhat. Saan kuvan näkymään, mutta kuva on mustavalkoinen. Aluksi siinä oli myös värinää mukana, mutta tämä ongelma poistui kun vaihdoin scart-liittimen av2:sta av1:een. Kuva jäi kuitenki mustavalkoiseksi. Olen yrittänyt vaihtaa tietokoneen kautta virkistystaajuutta muuksi kuin 60 hertsiä, mutta koneella ei ole muita vaihtoehtoja kuin tuo 60 ja värejä on käytössä kaikki eli 32 bittiä. Muuten kuva on ihan ok ja äänikin tulee oikein. Mitä siis voisi vielä tehdä?
Voisitko hieman avittaa tämän ohjelman kanssa ku olen yrittänyt tässä muutamana iltana tehdä tällä ohjelmalla jotain, mutta minulla ei ainakaan ole tapahtunut mitään televisio ruudulla. Värejä ei ole tullut. Eli voisitko hieman vääntää rautalangasta mulle miten tätä ohjelmaa käytetään?? Ja myös mikä tämän ohjelman tarkoitus on?? En muuten saanut tuolta linkistä ladattua ku ainoastaan sellaisen 30 päivän kokeiluversion...
Kuulostaa vähän siltä, että sulla tiezkari lähettää S-video signaalia, mutta telkkari lukee sitä tavallisena video-signaalina... Koitappa sieltä jostakin telkkarin asetuksista saada se s-video päälle siihen scarttiin.