pc vastaan xbox 360

Discussion in 'PC:n pelit' started by kumipuu, Oct 6, 2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

mikä on tietokoneen tulevaisuus pelikoneena, kun pelit lehti testasi uusimmassa numerossaan erään pelin ja sanoi että grafiikan puolesta ei häviä pc:lle! toki pc kehittyy, mutta jos on mahdollisuus pelata suurin piirtein samoilla grafiikoilla esim 32" tuumaisella niin kumpi vie voiton yleinen 17" ja 19" pc:lle vai 32" televisio! ja kun on vielä xbox 360 versioon laitettu kaikki lisät, niin kummalla on ruusuisempi tulevaisuus kun valitaan pelikonetta? nykyään pc:llä on grafiikat kohdallaan mutta kuka enää kohta ostaa kalliimpaa tietokonetta pelikäyttöön jos tarjolla on "halpa" konsoli? playstation 3:sta en mainitse mitään se on enemmän varjon puolella vielä kun xbox 360 eli siitä ei kai tiedetä vielä tarpeeksi? koska se ilmestyy about 6 kk xbox 360 jälkeen!

2. jarno74

jarno74 Member

Trophy Points:
    11
    Eiköhän ne pelit ratkaise pc:n tulevaisuuden pelikoneena. Suurin osa pc:n peleistä on nykyään konsolikäännöksiä eikä päinvastoin, sekin jo kertoo jotain. Muutamia helmiä löytyy pc:lle mutta noin yleisesti ottaen kiinnostavimmat pelit ilmestyvät konsoleille, ja tämän uuden sukupolven myötä alkavat tehotkin olla lähempänä pc:tä.
    Itse ostan todennäköisesti ensimmäisen konsolini kun Nintendo Revolution ilmestyy, siinä on edes yritetty etsiä jotain uutta ja erilaista.

3. kumipuu

kumipuu Guest

joo mulla on tietokone ja on ollut pleikkari ykköstä pari kpl ja samoin kakkosta! itse en välitä olisiko se nintendo ,ps3 ,xbox 360 jos konsolin ostaisin. mut kerro lisää tosta nintendosta tosin voi olla että se kuuluisi lähettää konsoliosastolle? mut toisaalta nyt verrataan pc:tä ja tulevia konsoleita et en oo varma mitä sivujen ylläpitäjät tuumivat? ettei tulis satikutia!

Share This Page