pcdigital.eu

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by mas0n, Jun 20, 2007.

1. mas0n

mas0n Member

Trophy Points:
    11
    Kaveri on tilaamassa uutta konetta ja löysi todella halvan sivuston. Itse olisin tilaamassa tv:tä. http://www.pcdigital.eu/ siellä on nyt vielä menossa alennukset ja ilmaiset kuljetukset tämän kuun loppuun saakka. Nopealla googlettelulla ja foorumien selailulla ei kuitenkaan löytynyt mitään asiaa kyseisestä verkkokaupasta ja hieman epäilyttävältähän se vaikuttaa. Jos vielä tavarat luultavasti joutuu maksamaan etukäteen ja vielä verot päälle, niin olisi mukavaa saada sitten ehjää ja toimivaa tavaraa. Ja yleisesti että tulisi edes perille. Pari tuhatta euroa tekee sen verran ison loven budjettiin, ettei sitä mielellään harakoille heittäisi.

Jokaisen tuotteen (ainakin tv:n) kohdalla lukee vielä erikseen "shipping from South Korea", joka ei ainakaan luotettavuutta lisää.

Joten jos jollain on kokemuksia kaupasta, niin kertokaa ihmeessä. Saa myös sanoa suoraan jos on sitä mieltä, että sama vaikka olisi jollekin tullutkin, niin ei kannata tilata. Itse olen hieman sitä mieltä ettei uskaltaisi, mutta jos tuntuu luotettavalta paikalta niin mikäs siinä.

2. NUIJJA

NUIJJA Active member

Trophy Points:
    66
    lotteries and companies on this list are used by dangerous criminals.
    vaaralliset rikolliset tällä luettelolla käyttävät arpajaisia ja yhtiöitä.

Tänne riittäisi tuokin maininta.

Share This Page