elikkä kun lataan esim bitcometilla jotain niin peerguardian hidastaa latausta. Saisiko sen jotenkin toimimaan niin ettei se hidastaisi paljoo?
Ai osaako tavallinen palomuuri eritellä mikä on feikkiserveri ed2k-servereistä, saatikka suodattaako se *AA:n feikkifilupalvelimet pois?
ED2k? Käyttääkö sitä joku vielä? BitTorrenttia käytettäesssä et tee PG:llä mitään - tuskin muutenkaan.
Kuten sanottua. Peer guardian on olhjelma joka vain lisää kaikenlaisia epäluuloja. Esim. bitcomet kyllä bannaa heti käyttäjän joka yrittää lähettää roskaa sekaan. eMule puolelle löytyy ihan omat listat jotka ohjelmaan voi halutessaan päivittää. RIAA ei mahda suomalaisille mitään ja teosto tuskin alkaisi jahtaamaan porukkaa omasta tunnetusta IP osoitteesta jos lähtisivät sille linjalle. Jos oikeasti haluaa saada jotain hyötyä niin suosittelen muille samaa kikkaa mitä itsekkin käytän. Eli olen vuorannut tietokoneeni foliolla estääkseni sähkömagneettisen säteilyn leviämisen. Tämä on tärkeää ettei kukaan ulkopuolinen pääse magnetismin avulla konettani tutkimaan. Eipä pääse enää amerikkalaiset satelliittiensa kautta lukemaan mitä kovolleni olen tallentanut
Hehee hyvä vitsi. Itte joskus käyttelin tota peerguardiania, mutta tulin järkiini ja heitin hitoille. Ei siitä ole muuta hyötyä kuin, että voi blockia sivut joilta saa spywarea ja viruksia yms.
Jep peergurdian ei pelasta sua miltään RIIA:lta taikka teostolta...Osta vaan foliota päähän ja menoks.....
Ovat pojat netistä lukeneet foliojuttuja...Itse asiassa Peerguardian ei hidasta latausta. Se blokkaa feikkiserverit joten koneellesi ei tule niiltä pelkkää roskaa. Tämän takia tuntuu että hidastaa.