Pelaaminen jökkii

Discussion in 'Kaikki muut pelikonsolit' started by Blower, Mar 11, 2005.

1. Blower

Blower Member

Trophy Points:
    11
    Olin pelannu vanhalla koneella kauan counter strike 1.6 ja toimi mainiosti, mutta kun jouduin ostamaan uuden koneen niin kaikki meni päin helvettiä!..Nykyään tällä uudella paljon tehokkaammalla koneella sourcen ja 1.6.sen pelaaminen on helvettiä...Mulla on lan1 yhteys ja v**un hyvä kone muuten..mutta kun menen servulle ja pelaan noin 10 minsaa alkaa armoton lagaaminen..pingi servul pysyy samana mutta kone vetelee viimesiä...ja lopulta peli jökkäsee kokonaan! voitteko vastat mistä on kyse???

2. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Itel oli ennen sama juttu, nykyään ei ole kun en pelaa enää. Mutta olen kuullut että uusimmilla koneilla korjaantuu paljon vikoja kun vaihtaa 3D:n OpenGL:ksi.

3. blueber

blueber Member

Trophy Points:
    11
    en kyllä tiedä paljoa noista peleistä,mutta minulla tuntuu aina kaikki ongelmat ratkeavan kun asennan windowsin uudestaan.. :D ja kun kaikki musat,leffat ja tärkeät ohjelmat ovat toisella asemalla niin ei se paljoa haittaa :D :p jos vain voit niin kannatta koittaa..

4. Melonipuu

Melonipuu Regular member

Trophy Points:
    26
    Tähän nyt vois sanoo, että vaikka uus kone onkin niin päivitä kuitenkin näytönohjaimen ajurit, emolevy ja muut tarvittavat ajurit...

5. Lulu88

Lulu88 Regular member

Trophy Points:
    26
    Muista että älä pidä mitään ohjelmia päällä kun pelaat, varsinkaan semmoisia mitkä internettiä tarvitsee. Juu se on tosi että kannattaa sieltä asetuksista pistää, opengl. Paljon parempi niin, jos sinulla on soneran laajakaista en yhtään ihmettele vaikka se lagaisi. :) Aina ku itsekkin Counter strikea pelaa jossain, niillä joilla on iso pingi niin on soneran yhteys, uteliaana olen aina välillä kysässyt. :p

Share This Page