Ostin tuossa viikko sitten 32" mirai hd ready television jossa minulla on dvi-hdmi kanssa telkkari koneessani kiinni, vgalla on 19" tft näyttö joka hyvä surffaukseen/irccaukseen, näytönohjaimena on ati radeon X1650 PRO 512mb uusimmilla catalystin ajureilla. Miten pitäisi asetukset säätää että voisin 19" tft näytössä surffata ja 32" telkussa pelata elikä miten saisin pelin "vedettyä" tonne telkkarin puolelle ja voisin käyttää 19" näytön ohjelmia ilman että peli hyppää windowsiin alas.
Tuolla on sama ongelma mitä itsellä mutta en oikein ymmärrä tuota mitä tarjottu ratkaisuksi. http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20070622115829AAWSjoZ
Sun vaan pitää valita kummassa monitorissa haluat suorittaa kyseisen ohjelman. Itse en oo ihan varma miten se tapahtuu, mutta uskoisin "vedä ja pudota" taktiikkaa ihan toimivaksi. Pääsen itse selvittämään miten se tapahtuu vasta maanantaina (2.7.2007), joten onnea yrityksille! Edit: Lähtö asetelman pitäisi olla se, että sulla on työpöytä tehtäväpalkkeineen pienemmässä näytössä ja isossa on vaan työpöytä, ilman tehtävä palkkia. Sitten koeta vetää ohjelman pikakuvake isolle näytölle. Pääset myös säätämään näyttöjä Ohjauspaneelin Näyttö-sovelluksessa. Sieltä Asetukset, ja jne...
Eipä oikee vedä ja pudota taktiikka toimi kun pelit on fullscreeninä. Sain niin pelin menee telkkuu kun laitan primaryks telkun vähäks aikaa mutta sitte jos käytän tuon 19" tft näytön ohjelmia siinä nii se peli pomppaa alas.
Tuohan on windowsin ominaisuus, että toinen ohjelma menee taustalle, kun toista yrittää käyttää. Jotkut pelit sitovat hiiren keskelle ruutua, joten on aika hankala tehdä muuta. Miksi ylipäätään haluat pelata ja tehdä jotain muuta samaan aikaan?
Monessa pelissä kyllä hiiren saa käyttöön, noh näppärää vastata jos joku huutelee mesessä tai ircissa samantie. Ei ne pelit kumminkaan sen vertaa innosta että niitä tarvis pelata silmä kovana.
Ohjelmat kyllä käynnistyy siinä ruudussa jossa pikakuvakkeen avaa, mutta pelit tuntuu aina käynnistyvän ensisijaisessa ruudussa. Näin ainakin täällä.
Jep sama juttu täälä vaikka vetää pikakuvakkeen telkkuu ja sitte käynistää siinä nii ne aukee ensijaisee näyttöö. Tämä ratkeaa sillä että vaihtaa telkun primary näytöksi väliaikaisesti mutta sitten tässä tulee se ongelma että jos ensijaisessa näytössä ei ole kyseinen peli aktiisiena tossa alhaala niin se pomppaa alas.
Mulla ainakin nyt koossa suurin piirtein samanlainen kokoonpano näyttöjen kanssa, kuin sulla. Näytönohjaimena on Nvidia GeForce 6600. Se tukee kahta näyttöä. Se pystyy myös lähettämään sovelluksen kohteeseen; Näyttö 1, tai Näyttö 2. Mutta kun käynnistin kokonäytön sovelluksen se ei enää pystykkään lähettämään. Palataan asiaan: Asiaa ei ainakaan ole helpoksi tehty. Täytyy etsiskellä helpompaa keinoa.