elikkäs kun olen pelaillut yhtä peliä ja palaan windowsiin tai se heittää errorit niin kone on niin hidas että kerkiit käydä melkeen tupakilla ennen kuin se availee mitään ohjelmia..nyttenkin netin käyttö on hidasta,kesti 5 minuuttia päästä tähän kirjoitus osioon noiden linkkien kautta kun jokainen linkin lataus kesti minuutin. Aina uudelleen käynistyksen jälkeen kone toimii normaalisti..mulla on evido anti spyware,ad-aware,a2,zoneAlarm ja e-trust 2006 anti virus ohjelma.että en usko että paskaa on koneella.tää on suht uus kone.ollu 1kk mulla vasta.kiintolevy on 300gt osioimaton..käytetty jotain 17gt vaan.mitään ristiriitoja ei ole laitehallinnassa.uusimmat näytönohjain ajurit on ja vanhoillakin ajureilla oli samaa vikaa. Joskus kone ei ole hitaalla pelaamisen jälkeen mutta 90% yleensä pelaamisen jälkeen.niin ja en tiedä tapahtuuko se muiden pelien kanssa kun mulla ei ole kuin tuo Silk roadi mitä pelaan. niin joo ja windows on ohjauspaneelin mukaan xp media center edition versio 2002?! en oo tiuennyt että 2002 veriokin on..tosin pc wizard 2006 väittää windowsin olevan professional..
no kun en pääse mihinkään..kiintolevy ei tee mitään vaikka yrittäisin mitä ohjelmaa käynnistää..vituttaa kun tää on vasta kuukauden vanha ja vittuilee jo nyt!viimeks odottelin 30 minsaa että sain koneen uudelleen käynistettyä.
en nyt usko että on pelistä kiinni.mutta voihan sitä tietenkin kokeilla..tolla eheytyksellä jonka täältä imutin anto huomattavasti enemmän punaista kiintolevystä..mutta nyt on sen mukaan kaikki ok..taitaa wintoosan eheytys olla yhtä tyhjän kanssa...jospa se ei nyt olis sit hidas pelin pelaamisen jälkeen..kerron infoo lisää kun tiedän.