pelaatteko samaa peliä uudelleen?

Discussion in 'PC:n pelit' started by kumipuu, Oct 5, 2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

joitakin pelejä välttää mielellään pelaamasta toista kertaa, mutta mä oon pelannu mafian about 4 kertaa läpi. miten on palaatteko koskaan tai juuri koskaan tiettyjä pelejä pelaamaan uudestaan? toki commodore 64 aikana samaa pelii pelattiin aina uudelleen, mutta entä tänä päivänä? ja sitten kun en oikeen ole pelannu nettiräiskintöjä kauanko menee jos joku ostaa esim. battlefield 2 pelin kauanko se rulaa netissä? loppuuko sen peluu jos ja kun tulee osa 3? eli mikä niiden elinikä on netissä?yksinpelihän niissä tuppaa olemaan aika heikko!

2. stillborn

stillborn Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllähän verkossa pelaaminen mullisti minun pelaamisen täysin. Nykyään ei oikein jalsa kiinnostua mistään yksinpeleistä kun tulee verkossa pelattua BF2:sta. Innostuin 1942:n tultua uudestaan pelaamisesta ja yksinpelikokemukset ovat jääneet Far Cry:n ja silloin tällöin rallipeleihin.
    Verkkopeleissähän vastus vaihtuu joka ilta..

3. V-kos

V-kos Regular member

Trophy Points:
    46
    Ei näitä nyky pelejä jaksa kauan jankkaa. Toista se oli ennen (90-lukua) kun veivattiin jonkun pelin paria ekaa kentää viikkoja eikä päästy eteneen, mutta silti ne tuntui aivan kuningas peleiltä.

Pro evo soccerin ja cm:n pariin tulee aina palattua uuudestaan ja uudestaan.

Share This Page