kuinka voisin pelata peliä (FF XI)ilman,että poltan bin ja cue tiedoston levylle? ja kuinka sellainen ohjelmalma toimii??
Tämmöinen ohjelma on kuin Game Jackal,mutta en tiedä toimiiko. *edit by Jannejt* .Se tekee AIDOSTA pelin cd:stä uuden .exe tiedoston ja sillä pitäisi toimia ilman levyä sitten.En tiedä toimiiko,enkä tiedä kannattaako käyttää.En ota vastuuta jos jotain hajoaa PS. Ulkoa päin näyttää ihan asialliselta ohjelmalta mutta...
Kummaa, että tuollainen on kai laillisena olemassa, kun eikös tuo periaatteessa kierrä kopionsuojauksia noDVD-crackien tyyliin?
Tavallaan kyllä mutta toi tekee sen nocd:n siitä alkuperäsestä levystä nimenomaan niin sitä ei kai voi käyttää ladattuun versioon sitä exee sitten.
@shakedi Itse en tiedä muuta vaihtoehtoa kuin NoCD cräkki. En tosta BlackL7sn antamasta softasta tiedä mitääm, mutta kannattaa koittaa...
Alkaa pahasti vaikuttaa siltä että kyseessä on laitonta waretukseen rinnastettavaa toimintaa josta pitäisi olla hiljaa täällä. Sillä Afterdawn ei waretusta tunne eikä tue....
Ei tässä mitään laitonta oo kun noi ohjelmatkin on laillisia.Tossa viestejen yläkulmassa on Raportoi viesti moderaattorille nappi,paina sitä niin katsotaan mitä modet päättää jos olet tätä ketjua vastaan.
Niinhän ne modet on sanonut, että itse tehty cräcki ei ole laitonta. Tässähän tehdään itse pelistä cräcki.
Mitäs? :O ei ole alan johtavaa [bold]Daemon toolssia[/bold] vielä esitelty? Sehän löytyy www.daemon-tools.cc :stä, sen verran kovan alan että Starforcen kolmosversio ja kaikki muut (securom pienellä avulla) suojatut hommelit pyörittää helposti. Mutta itse suosittelen crackia tuolta *edit by Jannejt* :sta tosin nettipeleissä (FFXI) tämä ei oikein toimi yleensä kun nämä cheattisuojukset inisevät pienimmästäkin eroavaisuudesta .exe tiedostossa.
linkkejä editoitu, crackejä ei sallita ja ohjelma joka tekee sellaisen itse, sehän rikkoo tekijänoikeuksia koskiessaan alkup. exe filuihin nih ja täähän on helppoa, koska kyseessä on selvästikkin kaupallinen peli niin ainut mahdollisuus pelata sitä laillisesti onkin sit se alkuperäinen DVD / CD, eivät varmaan anna lupaa tehdä omia .bin filuja koneelle pelaamiseen, tietääkseni joten mitäpä jättää tätäkään auki jotta käyttäjät neuvos vain lisää crackejä..