Eli kun pelaan Battlefield 2 peliä skypen ollessa päällä windows alkaa valittaa että näennäismuisti on lopussa mikä auttaisi ongelmaan pitääkö sitä näennäismuistia lisätä tai jotain? Kiitti vastauksista!
N-muistin kokoa yms. voi muuttaa... Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Lisäasetukset -> Suorituskyky (asetukset)-> Lisäasetukset -> Näennäismuisti (muuta)
Mites mä sitä lisään ku aloituskoko on 768 ja enimmäiskoko on 1536 ni laitonko mä niitä molempia isommiks vai mitä?
Itse olen aina välillä törmännyt samaan ja samainen peli tökkii tuolloin todella pahasti. Kaikista tärkeintä on poistaa turhat ohjelmat pyörimästä kun pelaat, eli itse jätän vain palomuurin, teamspeak ja anti-virus softan päälle kun pelaan ja ehkä winamp jos musiikkia alkaa kaipamaan. Tee näin: Käynnistä -> suorita -> msconfig ja sieltä käynnistys välilehti, otahan sieltä kaikki turhat ohjelmat pois käynnistymästä näin säästät muistia ja nopeutat konetta mutta älä muuta jos olet epävarma ohjelman suhteen. Saman pystyisi tekemaan tuolla hijackthis ohjelmalla. Itse muuten saan kokoajan viiruksen pelistä ja epäilen sitä serveri järjestelmää ylläpitävää gamespy:ta siittä. Se kuuluu sinne minne ei aurinko paista.
Jos mä laitan molempiin 500 ni eikös se vähennä sitä näennäismuistia?? Mä en kyl oikein ymmärrä tota juttuu. Ei oo platessa muuta päällä ku F-secure ja kaikki siihen liittyvät jutut ja skype.
vaikka sitä näennäismuistia laittaa 20 gigaa niin se jossain vaiheessa saattaa hirttää samalla tavalla. sinulla on ny joku ohjelma joka aihetttaa ns. "memory leak" ilmiötä, eli joku ohjelma "vuotaa" erinäisiä asioita muistiin ja sitten ei osaa poistaa tietojaan muistista, täyttäen sen. tee kuten axxxellll sanoi: eli turhat ohjelmat pois käytöstä ja kokeile uusiksi. -- Ysf