Pelatessa skype päällä näennäismuisti loppuu

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by kalmari90, Jan 1, 2006.

1. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli kun pelaan Battlefield 2 peliä skypen ollessa päällä windows alkaa valittaa että näennäismuisti on lopussa mikä auttaisi ongelmaan pitääkö sitä näennäismuistia lisätä tai jotain? Kiitti vastauksista!

2. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    N-muistin kokoa yms. voi muuttaa...

Ohjauspaneeli -> Järjestelmä -> Lisäasetukset -> Suorituskyky (asetukset)-> Lisäasetukset -> Näennäismuisti (muuta)

Last edited: Jan 1, 2006
  3. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitä se näennäismuisti on miks se sitä tarttee ku keskusmuistiiki on 2 gigaa??

4. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mites mä sitä lisään ku aloituskoko on 768 ja enimmäiskoko on 1536 ni laitonko mä niitä molempia isommiks vai mitä?

5. lettas

lettas Moderator Staff Member

Trophy Points:
    93
    Pistä vaikka 500mt aloituskokoon ja lopetuskokoon.

6. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Trophy Points:
    46
    Itse olen aina välillä törmännyt samaan ja samainen peli tökkii tuolloin todella pahasti.

Kaikista tärkeintä on poistaa turhat ohjelmat pyörimästä kun pelaat, eli itse jätän vain palomuurin, teamspeak ja anti-virus softan päälle kun pelaan ja ehkä winamp jos musiikkia alkaa kaipamaan.

Tee näin:
    Käynnistä -> suorita -> msconfig ja sieltä käynnistys välilehti, otahan sieltä kaikki turhat ohjelmat pois käynnistymästä näin säästät muistia ja nopeutat konetta mutta älä muuta jos olet epävarma ohjelman suhteen. Saman pystyisi tekemaan tuolla hijackthis ohjelmalla.

Itse muuten saan kokoajan viiruksen pelistä ja epäilen sitä serveri järjestelmää ylläpitävää gamespy:ta siittä. Se kuuluu sinne minne ei aurinko paista.

7. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos mä laitan molempiin 500 ni eikös se vähennä sitä näennäismuistia?? Mä en kyl oikein ymmärrä tota juttuu. Ei oo platessa muuta päällä ku F-secure ja kaikki siihen liittyvät jutut ja skype.

8. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    vaikka sitä näennäismuistia laittaa 20 gigaa niin se jossain vaiheessa saattaa hirttää samalla tavalla.

sinulla on ny joku ohjelma joka aihetttaa ns. "memory leak" ilmiötä, eli joku ohjelma "vuotaa" erinäisiä asioita muistiin ja sitten ei osaa poistaa tietojaan muistista, täyttäen sen.

tee kuten axxxellll sanoi: eli turhat ohjelmat pois käytöstä ja kokeile uusiksi.

-- Ysf

9. kalmari90

kalmari90 Regular member

Trophy Points:
    26
    no en oikeen tiiä mitkä on turhii mut ei siel kauheesti mitään turhaa pitäs olla.

Share This Page