Niin, rahaa vielä on jonkun verran, mutta kaikki hyvät onjo ostettu (black ops brotherhood) mutta jotain pitäis viel ostaa ehdotuksia? PC ja PS3 koneet löytyy, ja en itse tykkää mistään vanhoista/juono grafiikkaisista peleistä joten älkää turhaan ehdottako.... ajattelin minecraftin ainakin hankkia... ja siis rahaa on vain 40-50€ mutta kyllä sillä jo 2 kivaa/hyvää/uutta peliä amazonista saa Vielä siis lista peleistä ''parhaista'' peleistä mitä minulla on. PS3 Black ops Brotherhood UC:2 MW2 GTAIV (ja lisäosat) INfamous BF:BC2 PC AC:2 Warband Sacred2 crysis 1 ja lisäosa Command and Conquerit(paitsi uusinta, kannattaako ostaa?
Jos nyt silmilläni näin oikein niin tämä puuttuu: http://downloads.cdon.com/index.phtml?page=product&dl_gameid=28724&country=fi Halvallakin lähtee. Siihen vielä se pakko-ostos Minecraft, niin on vieläkin kymppi jäljellä johonkin hyvään alelaariräiskintään
Tuota Just Cause kakkosta löytyy Game stopin hyllyltä 10 euron hintaan. Suosittelen sitä itsekin, loistava peli.
Ja edelleen sillä vitosella saa Mafian... Harmittaa velhon puolesta, kun grafiikat menee pelin edelle. Edelleen yksi parhaista peleistä mitä ikinä on tehty. Eikä se ole ruma visuaalisestikaan.
Usko pois, mafia on hyvä peli eikä ole visuaalisesti mikää huono. Jos oot joskus San Andreasta pelannu nii siinä on kaks aika samanlaista peliä, teemoiltaan tietysti ihan erilaiset mut panostettu juoneen ja pelattavuuteen. Jos vaan graffat kiinnostaa nii pelaa sit crysis ym. muita graafisesti näytäviä mut huonolla pelatavuudella ja juonella varustettuja pelejä.
Tshlaber puhuu täyttä asiaa. Jos pelaa vain täydellisellä grafiikalla höystettyjä pelejä, menettää 95% hyvistä peleistä. Ja mikäs se Minecraft on olevinaan grafiikannälkäisen pelaajan ostoslistalla Sittenhän on Far Cry 2, peli jota aina olen suitsuttamassa joka paikassa. Siinä ainakin on grafiikkaa ja pelinäkin mainio.
Krhm, tuota minecraftia ihmettelin itsekin. Yks hyvä on myös Batman: Arkham Asylum, nättiä grafiikkaa ja pelinä on kyl hyvä. Siihen on tulossa myös jatko-osa.
Heh, mä en mieti sanojani... lainasin arkhamin kerran ja mahtava oli(senkin unohdin mainita) ja far cryn...=D nooh, kait kyllä black ops bortherhood minecraft ja lotro antaa mulle hupia tammikuuhun asti, sitten onki jo dead space kakkoset jne tullu...