Peli kateissa :S

Discussion in 'PC:n pelit' started by joopa_joo, May 28, 2011.

1. joopa_joo

joopa_joo Regular member

Trophy Points:
    26
    Löytynyt : heart of darkness

Etsisin peliä mitä aikoinaan pääsin pelaamaan serkkuni kanssa.

Eli peli on 2d (sivultapäin kuvattu) ja pelissä pelataan mun mielestä nuorella miehellä (ei commander keen). Peli toimi niin että aina seuraava ruutu tuli kun meni toisesta reunasta toiseen ja pelin alussa on näytön alareunassa menevä platform. seuraavassa ruudussa alkaa tulla mustia limaörmelöitä, joita mielestäni ihan pelin alussa pystyi pyssyllä ampumaan. muutama ruutua eteenpäin tuli iso vihreä örkki seinästä kun juoksi siihen kohdalle joka sitten tämä aseen/repun söi, jonka jälkeen ukko juoksi örkin ohi oikealle päin. Tämän jälkeen jossain kohtaa piti kiivetä ylöspäin jonka jälkeen muistaakseni tuli cutscene jossa henkilö seisoi kiellekkeellä (demo versio päättyi tähän). Koko versiossa myöhemmässä vaiheessa sai jonkun voiman että pystyi heittelemään keltaisia palloja. enempää en muista. Peli on jo jonkun verran vanha, veikkaan 5-10v.

Jos joku osaa yhtään sanoa tuosta mitään tai neuvoa mistä mahdollisesti voisi tätä peliä etsiä.

EDIT: Demoversiota tästä pelistä sai joskus jonkun muropaketin mukana.

Kiitoksia vastanneille :)

Last edited: Jun 12, 2011
  2. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Trophy Points:
    26
    Another world eli toiselta nimeltään Out of this World.

3. joopa_joo

joopa_joo Regular member

Trophy Points:
    26
    Hmm, näyttää aikalailla samalta mutta mun mielestä ei oo toi. Kun muistaakseni alussa alotettiin ihan vasemmasta reunasta ja maisema oli harmaa/vihreä sävyinen ja platform oli ihan maata. Örmelöt mitä noista videoista katoin niin noita isoja ihmisen näkösiä tyyppejä siinä ei ollut ja ihan heti pelin alussa muutaman ruudun matkaa oli ase joka ampui keltaisia palloja, jonka sai myöhemmin ns. erikoisvoimana (eli ampui noita palloja käsistään tms.

EDIT: Mun mielestä kun siinä ei alussa juostu ketään karkuun vasemmalle päin eikä tuolta tullu noita ukkoja ampuu laaserpyssyllä, vaan että siinä mentiin alussa vaan oikeelle ja sitten piti aina varoo niitä isoja mustia limatyyppejä siihen asti kunnes jossain puolessavälissä peliä sai sen keltasen systeemin sieltä niiden keskeltä että niit pysty ampumaan.

EDIT2: Eli samantapanen kun toi peli, noi pelin alussa olevat mustat limat on oikeita mutta muut ei sitten ookkaan... eli siinä pelissä mitä haen on vaan pelkkiä noita mustia limoja, tosin ne on sen hahmon korkuisia mun muistaakseni.

Last edited: May 30, 2011
  4. joopa_joo

joopa_joo Regular member

Trophy Points:
    26
    Peli löytyi ihme kyllä viimeisimmästä pelit lehdestä tuon another worldin artikkelista. Kyseessä siis oli Heart of darkness.

Share This Page