Hakusessa olisi siis surffaukseen ym. peruskäyttöön tuleva pöytäkone, poikkeuksena Sims 3 (+ pari lisäosaa) pelaaminen. Eri osien välillä vertailu on tälläiaelle aloittelijalle vaikeaa, joten tulisiko teiltä hyviä ehdotuksia? Hinnassa voidaan joustaa. Kellotukseen tuskin tulee tarvetta. Vaatimukset: - kirjoittava levyasema - tuki piirtopöydälle - väh. 4 Gt muistia Sims 3 väh. vaatimukset: - suoritin 2,4 GHz P4 tai vastaava - 128Mt näytönohjain, jossa Pixel Shader 2-tuki Plussaa on, jos ei pidä mahdotonta melua, tai vie järjettömiä määriä sähköä. Kokoamisessa olen kahden vaiheilla, kasatakko itse vai antaa se jollekin muulle tehtäväksi. Itselläni kun ei ole kokemusta kasaamisesta. Kotelolla ei oikeastaan ole mitään väliä.
Kasaa itse säästät rahaa... Tässä on täydelliset ohjeet tietokoneen kasaukseen ja netistä saa vielä lisää.
Tuollaisella voisi lähteä eteenpäiten, kun selkeesti kasaat itse... Jos joskus alat pelaamaan raskaampia pelejä, niin prossu kyllä jaksaa myös sen ja tällöin riittää pelkästään näytönohjaimen osto.
Ehkä minä sitten kasaan itse, eiköhän se onnistu Tuo vaikuttaa hyvältä, sen perusteella mitä minä tajuan. Olisiko vielä muita ehdotuksia?
muutenvaan phenom 965BE:n tasoa,lyöppäs revikkaa käteen ennen ku alat laukomaan tuollaista paskaa ja poweri ei oo paskaa nähnytkään,se paska on siellä korvies välissä
paskat amd mitään räjäytä,olet kyllä ihan samanlainen kuin perttula lotkautuksies ja päätelmies kanssa, E: AP,RatConin paketti vain ostoon,ääni sille täältä,hyvä paketti joka omaa hyvän hinta/laatusuhteen
ja mistäs tämmöinen on tullut,menitkös jonkin pakettipaskan ostamaan?,ja kyllä ne intelilläkin ne kamat hajoo ihan samalla tavalla kuin amd:lläkin että älä rupea...
Tosiaan, kritisoida saa aina, mutta esittäkää nyt hyvät ihmiset oma, parempi settinne tilalle ja perustelkaa miksi sellainen. Mun mielestä Ratconin paketti näyttä oikein hyvältä budjettiin ja käyttötarkoitukseen nähden. Rakentavaa kritiittiä otetaan tietty aina vastaan, mutta "jotain parempaa" on neuvona yhtä tyhjän kanssa.
Missä ne modet ovat, kun banaanille olisi käyttöä... Käytännössä kaikki mitä sanot ovat PC maailman vastakohtia ja suosittelen tarkistamaan sanomiset tai lopettamaan trollaamisen. Aloittajan on turha siis edes lukea kyseisiä tekstejä ja älä todellakaan mene uskomaan näitten Newbie trollien sanomisia... Edit: Sieltähän se Axu_ tulikin hyvin positiivisena ja kaikkien ystävinä käymään...
Jaa-a D Kai se pitäisi itsekin opetella ymmärtämään tietokoneen osia, niin osaisi sanoa kuka puhuu totta ja kuka ei... mutta kiitos RatCon ehdotuksesta
Se on vähän tämmöstä. Kannattaa odottaa usempi mielipide jostain asiasta, ennenkuin tekee ostopäätöksen. Näitä trolleja/pellejä siunaantuu tänne aina välillä huutelemaan ties mitä älyttömyyksiä.
Totuudesta aina tiedä mutta vertailtavaa , kymppiä kalliimpi ja vähän parempi, mutta ATX kokoa , josta seuraa että myös koppa ATX sopiva Koita jollain konstilla venyä tähän jätä vaikka HDD pois ja pelaa pelkkää nettiä ja Simssiä.
Täältä tulee ääni myös RatConin setille. Ja ketjun aloittajalle: Ei nuo member tagit täällä turhaan ole. Toki ei aina voi tuomita sen perusteella jokainenhan meistä on jsokus ollut Newbie mutta jos kaksi Afterdawn Addictia ja Senior member (+ minä ) Sanoo Ratconin settiä hyväks niin kannattaa uskoa mieluummin täällä kauemmin olleita kun jotain 10v trollijonneja.